Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Kärpät-Tappara 1. finaali 15.4.2015 (Ke)

<< < (3/10) > >>

wild:

--- Lainaus käyttäjältä: aXaX - Huhtikuu 15, 2015, 11:50:16 ---Nelonen Pro:lta Ouluun matkalla Ahomaa, Harjula, Suikkanen ja Kivi. Eihän tohon mahdu enää Niinimaata, eihän (eikä Ritaria)!

--- Lainaus päättyy ---
Pahasti pelkään, että Kivi ja Suikkanen studiossa ja Niinimaa sitten selostuskopissa >:( Toivottavasti oon väärässä!

C4:

--- Lainaus käyttäjältä: wild - Huhtikuu 15, 2015, 12:23:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: aXaX - Huhtikuu 15, 2015, 11:50:16 ---Nelonen Pro:lta Ouluun matkalla Ahomaa, Harjula, Suikkanen ja Kivi. Eihän tohon mahdu enää Niinimaata, eihän (eikä Ritaria)!

--- Lainaus päättyy ---
Pahasti pelkään, että Kivi ja Suikkanen studiossa ja Niinimaa sitten selostuskopissa >:( Toivottavasti oon väärässä!

--- Lainaus päättyy ---

Kuulostaa hyvältä.. tosin se Niinimaa voi olla  jo valottanu kopista paikan.

Haamuhanska:

--- Lainaus käyttäjältä: wild - Huhtikuu 15, 2015, 12:23:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: aXaX - Huhtikuu 15, 2015, 11:50:16 ---Nelonen Pro:lta Ouluun matkalla Ahomaa, Harjula, Suikkanen ja Kivi. Eihän tohon mahdu enää Niinimaata, eihän (eikä Ritaria)!

--- Lainaus päättyy ---
Pahasti pelkään, että Kivi ja Suikkanen studiossa ja Niinimaa sitten selostuskopissa >:( Toivottavasti oon väärässä!

--- Lainaus päättyy ---
Veikkaan, että Suikkanen on Jantan kaverina kopissa. Juoksee studion ja selostamon väliä.

cace6969:
Niinimaa on kyllä käsittämättömän raskas kommentaattori. Varsinkin Kärppien peleissä. Oli Suikkanenkin aika ärsyttävä viime pelin toisessa erässä, kun jakso jankata Tapparan "huonoa" pelaamista vaikka Lukolla tainnut kovin montaa maalipaikkaa olla koko erässä. Tässä on nyt ollut Kölliä ja Grönmania kommentaattoreina, niin joku Tappara henkinen tekis välillä poikaa.

Vilttitossu:
Erikoistilanteet kuntoon, ni Kärpät kaatuu, varmasti!
Ja tästä vielä muistutuksena, nelonen 18.15 http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1429012387572.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta