Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 3. Välierä 6.4.2015

<< < (3/11) > >>

bastardo:
Tänään ratkaisee paljon se kumpi on palautunut paremmin toissapäiväisestä maraton-pelistä. Tapparalla on pakko putken liikkua alusta alkaen koko matsin. Veikkaan aika hidastempoista yhden maalin peliä, jossa pomput ja pelaajien tarkkuus ratkaisee. Virheet ratkaisevat tänään paljon?

Messi:
Minulle pätkähtyi mieleen semmonen asia, että olisko tuo Duffa niin kettu, että esim. hajottaisi ykkösen sotkeakseen Tapolan konsut?

Ekku#73#:
Pakko aikani kuluksi hieman laittaa ajatuksia illan matsista.

1. Sarja 1-1 takana maraton matsi, kummalle lähtee kääntyyn.
2. Ville synttäripäivänä Hakametsässä!  Kiehuuko yli?
3. Tuomarit, minusta voisivat viheltää herkemmin mutta tuskin ja se taitaa hyödyttää Lukkoa.
4. Viimeiseksi ajatus joka on ihan mun pienestä päästäni, minusta tää sarja on MEIDÄN ja piste.

Ja eikun hallille mars.

kontio:
Tapparalla 7. pakki mukana,  Olisikohan nyt varustauduttu siihen että kanki koulii jotakin jos pikkusika jatkuu esim Riskan tai villen toimesta, pikku koulutus ja kymppi jolloin atte kehiin. Riskaa ja etenkin villeä täytyisi kouluttaa ettei telo meidän poikia.

tomppa94:
Semmonen peli, pelattiin 15 minuuttia. Tuomarilinja sallii Lukon saatananmoiset roikkumiset ja hakkaamiset. Oikeastaan mua vi*uttaa nii paljon ettei tuu sanoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta