Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Lukko-Tappara 2. Välierä 4.4.2015 (La)

<< < (9/12) > >>

Messi:
Valitettavasti peluutukseen ei tehty mitään, millä olisi saatu sotkettua Duffan kuvioita. Okei, voitto olisi voinut siitä huolimatta tulla, mutta ei kuitenkaan tullut, joten olisko tämä jälkiviisautta. Varmaankin. Niin tai näin, niin meni täysin Duffan suunnitelman mukaan ja Tapolalle se kelpasi.

yksivoittokerrallaan:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 05, 2015, 11:28:15 ---Valitettavasti peluutukseen ei tehty mitään, millä olisi saatu sotkettua Duffan kuvioita. Okei, voitto olisi voinut siitä huolimatta tulla, mutta ei kuitenkaan tullut, joten olisko tämä jälkiviisautta. Varmaankin. Niin tai näin, niin meni täysin Duffan suunnitelman mukaan ja Tapolalle se kelpasi.

--- Lainaus päättyy ---

tämä viesti kertoo tarkalleen sokeutesi ja ymmärtämättömyytesi sieltä metsopatsaan takaa.

tottakai raumalla mentiin dufvan mukaan koska hän sai vaihtoedun. Tampereella taas Tapola onnistui pimentämään Gagnonit. Mutta ymmärrän sen. Vaikea katsoa pitkänäköisesti kun muistelee lokakuista gamesaiveriä.

Messi:
En odottanutkaan, että ymmärtäisit ilman rautalankamallia. Enkä meinää selittääkään sen kummemmin, eikä peluutusasia sinällään liity mitenkään Metsolaan.
Metsolaa saa kyllä arvostella. Minäkin kykenen siihen ja voin ihan hyvin sen tehdä. Ei siinä mitään, mutta minä en vain ymmärrä tuota paatoksellista agendaasi tässä Metsola jutussa. Ettei vaan ole vienyt tyttöystävääsi tai jotain vastaavaa, koska jotain tuonkaltaista antipatiaa häntä kohtaan koet.

Minä en enää tämän jälkeen käy miekkailemaan kanssasi. Saat louksuttaa mielipiteitäsi Metsolasta niin paljon kuin haluat.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 05, 2015, 12:01:17 ---Ei siinä mitään, mutta minä en vain ymmärrä tuota paatoksellista agendaasi tässä Metsola jutussa. Ettei vaan ole vienyt tyttöystävääsi tai jotain vastaavaa, koska jotain tuonkaltaista antipatiaa häntä kohtaan koet.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan jotain tämmöstä. Tää sällihän itkis varmaan nollapelin jälkeenkin että Metsola oli paska kun ei tehnyt maalia ja yhyy. Surullista.

yksivoittokerrallaan:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi link=topic=6375.msg231427#msg231427 kummemmin 28228077 ---En odottanutkaan, että ymmärtäisit ilman rautalankamallia. Enkä meinää selittääkään sen kummemmin, eikä peluutusasia sinällään liity mitenkään Metsolaan.
Metsolaa saa kyllä arvostella. Minäkin kykenen siihen ja voin ihan hyvin sen tehdä. Ei siinä mitään, mutta minä en vain ymmärrä tuota paatoksellista agendaasi tässä Metsola jutussa. Ettei vaan ole vienyt tyttöystävääsi tai jotain vastaavaa, koska jotain tuonkaltaista antipatiaa häntä kohtaan koet.

Minä en enää tämän jälkeen käy miekkailemaan kanssasi. Saat louksuttaa mielipiteitäsi Metsolasta niin paljon kuin haluat.

--- Lainaus päättyy ---

No en kyllä odottanutkaan että pystyt mitään selventämään sen kummemminm. Kunhan yrität tämänkin tappion saada kenen tahansa muun syyksi kuin metson, vaikka sitten Tapolan. Voisiko se joskus vain olla niin  että Lukko oli hyvä ja niiden peluutus onnistui. Juuri se mihin Dufva pystyi vaikuttamaan ja Tapola ei. Jos ymmärrät, mutta tuskimpa koska sinun mielestäsi Tapolan peluutus ei onnistunut. Tapolan olisi varmaankin pitänyt mennä maaliin ja olla ylipelaamatta itseään useasti ulos ja syöttämästä vielä voittomaaliakin Lukolle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta