Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Lukko-Tappara 2. Välierä 4.4.2015 (La)

<< < (4/12) > >>

Rautakoura:
Oliko vain vika mun silmissä, mutta mun mielestä jatkoerissä tappara pakit, poislukien Elorinne, oli aivan poikki. Varsinkin Kanki ja Tömmernääs. Toki, peliaikakin oli kova ja Lukko karvasi voimakkaasti. Mutta silti...vauhti suhteessa hyökkääjien terävyyteen oli silmiinpistävä. Jatkoerissä selkä suoristui yllättävän helposti ja alettiin neppailemaan. Eikös se kesä ollu sitä kunnon hiomista varten. Voin olla väärässäkin, mut siltä näytti mun öögaan. Paikkoja oli kyllä ratkoo peliä, enkä ole kyllä kovin huolissani yleisilmeestä, mutta jotenkin tahmeeta oli.

GoTapparaGo:
Aika paljon annetaan muille tasoitusta, kun ylivoima on edelleen noin surkeaa, eikä valmentaja edes 6. erässä ota tuoretta pelaajaa kentälle. Näkihän sen jo kaikki, että koko ajan pyörittiin omissa. Se oli Lukko vs Metsola ja oli vain ajan kysymys koska tulee Lukon maali. Mikä tarkoitus ylipäätään oli ottaa Marjamäki kokoonpanoon? Iso miinus Tapolalle. Kuten myös Dixonille, heikkoa oli tarjoilu laitureille. Olin kyllä varma, että Tappara jaksaa, kun pelasi lähes koko pelin "säästellen". Eilisestä tultiin paljon alaspäin.

porkkanapöksy:
Otteluseurantaketjussa mainitsin, että voi olla arvoa arvaamattomampi tämän ottelun voitto kun näin pitkälle eteni. Mutta mutta, aika levollisin mielin tässä silti ollaan, mielestäni Tappara on kyllä niskanpäällä tässä sarjassa. Jos nyt vaikka verrataan eilistä ja tämän päivän peliä niin olihan Tappara todella paljon lähempänä ryöstöä tänään kuin Lukko eilen. Metsola pelaa loistavalla tasolla, Jormakka on löytänyt tasonsa ja oikeastaan tämän pelin perusteella ainoa haukuttava löytyy pakkiparista Kankaanperä-Tömmernes. Tosi laiskalta ja tilanteita pelkäävältä vaikutti kyllä Tömmeri tänään.

Tosiaan paljo paremmat fiilikset tästä sarjasta on kyllä kuin edellisestä. En tiedä muista mutta mulla on kyllä aika luottavainen fiilis, että kotona ei Lukolle kaaduta tälläkään kertaa ja ainakin kerran ryöstetään Raumalla.

Ja tosiaan Tapola vois sen verran petrata seuraavaan peliin, että ottaa sinne 13.hyökkääjän paikalle sellaisen pelaajan jota myös uskaltaa peluuttaa tarpeen tullen.

Slobo:

--- Lainaus käyttäjältä: GoTapparaGo - Huhtikuu 04, 2015, 20:06:13 ---Aika paljon annetaan muille tasoitusta, kun ylivoima on edelleen noin surkeaa, eikä valmentaja edes 6. erässä ota tuoretta pelaajaa kentälle. Näkihän sen jo kaikki, että koko ajan pyörittiin omissa. Se oli Lukko vs Metsola ja oli vain ajan kysymys koska tulee Lukon maali. Mikä tarkoitus ylipäätään oli ottaa Marjamäki kokoonpanoon? Iso miinus Tapolalle. Kuten myös Dixonille, heikkoa oli tarjoilu laitureille. Olin kyllä varma, että Tappara jaksaa, kun pelasi lähes koko pelin "säästellen". Eilisestä tultiin paljon alaspäin.

--- Lainaus päättyy ---




Nyt pakko kysyä ketä olisit  laittanut huilaan ?

GoTapparaGo:
Ei kai ketään olis tarvinnu laittaa, kun pelattiin 11. hyökkääjällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta