Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - Lukko 1. Välierä 3.4.2015

<< < (7/9) > >>

warthog:
Mulle on tietysti kasvanut porkkananväriset lasit päähän kiinni jo kauan sitten. Mutta olen kovasti sitä mieltä, että Tapparan kotiyleisö ei jäälle heittele tavaraa, vaikka kuinka keittäisi. Se on aina ollut enemmän rannikkokaupunkilaisten juttu. Harmi, että keltainen yleisö moiseen lähti. Aloittivat pelin tosi mallikkaasti kun auttoivat Maamme-laulun laulamisen kanssa.

Lukon oman pään lähdöt näyttivät samalta kuin Tapparalla vielä viikko sitten. Olivat jotenkin ihmeissään mitä sillä kiekolla tekisi. Jos tuollainen jatkuu, niin karvaaminen kyllä kannattaa ja palkitaan.

ProTappara:
Parasta keskialueen puolustamista hetkeen.

Ferrarikin on ihan paska, ellei ole tarpeeksi kierroksia. 

Nyt halu ja into ja kaikki messissä tästä eteen päin, niin ihan KAIKKI ON TÄNÄ KEVÄÄNÄ MAHDOLLISTA! 

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: ProTappara - Huhtikuu 03, 2015, 22:03:38 ---Parasta keskialueen puolustamista hetkeen.

Ferrarikin on ihan paska, ellei ole tarpeeksi kierroksia. 

Nyt halu ja into ja kaikki messissä tästä eteen päin, niin ihan KAIKKI ON TÄNÄ KEVÄÄNÄ MAHDOLLISTA!

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai ny sentään, mutta kyllä keskialueen puolustuspelaaminen oli jäätävää.

Tenox:
Ei ny ruveta yhtään leijuun, Aamulehti kirjottaa kuitenkin ,että Tappara oli ihan paska, ja näillä mennään huamiseen  >:(

manselikha:
Lukon fanit on kovasti sitä mieltä, että peli ratkesi tuomaritoimintaan ja Metsolan sukelteluun. Villen maali hylättiin kuulemma siksi, että Metsola esitteli komeasti kuolevaa joutsenta. Ei Metso siinä mun mielestä filmannut, maalilla oli sen verran trafiikkia ja vähän tuli mailaa ja Nemoa rintaan. Ei ne luistimet kuitenkaan liimattuina siihen jäähän ole. Tovittavasti tässä sarjassa ei kuitenkaan lähdetä noihin maalivahtifilmauksiin, kummankaan joukkueen osalta.
Mulla on takaraivossa vain pelko viime kauden kuolevasta Zapolskista. Äijähän kehtasi vielä jälkeenpäin myöntää, että kalastettu jäähy, mutta tein sen koska omani tarvitsivat minua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta