Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - Hifk 2. Puolivälierä 21.3.2015

(1/9) > >>

S.T.:
Tappara lähtee hakemaan helpottavaa toista voittoa legendaarisesta DDR-hallista samalla kokoonpananolla kuin eilen.

HIFK on lähtenyt rukaamaan kokoonpanoa seuraavin muutoksin. Ykkösketjun sentteriksi nousee Åsten, joka syksyllä sikaili Mestiksessä ja keväällä on HIFK:n ykkössentteri. Lisäksi Törmänen on penkittänyt Hank Pikkaraisen ja Teppo jäi saikulle, kun Dixon ajeli kroppaan jonka seuraamuksena Teppo hakkasi päätänsä plekseihin. Tilalle puolustukseen tulee Grillfors ja aina niin varma omanpäänluuta Moberg. Matti Kuparinen johtaa HIFK:n neloskenttää.



HIFK

Zaborsky-Åsten-Luttinen
Goldobin-Leino-Puustinen
Blomqvist-Ramstedt-Rask
Partanen-Kuparinen-Tamminen


Auvitu- Grillfors
Taipalus- Honkaheimo
Söderholm-Generous
Moberg

Lankinen
Heljanko

Tappara

Kuusela-Malinen-Palola
Haapala-Järvinen-Jormakka
Peltola-Dixon-Erkinjuntti
Marjamäki-Green-Kaksonen
(Karjalainen)

Saravo-Aalto
Kankaanperä-Tömmernes
Bonsaksen-Elorinne

Metsola
Peltonen

Jaukki:
Onneksi tuli Gillfors eikä Elkins, kun eilen Tappara oli ajoittain jopa pulassa aloitusten kanssa (Zaborsky-case) joten mitäs sit jos vastustajan paras aloittaja hyppäisi kehiin. Åsten ykkössentteri?  :D Haetaanko tässä santapaperi + taito = vaarallinen ketju asetelmaa vai mitä? En itse ainakaan muuta keksi. Toki ketjuja voi muokata kesken pelin.
Nyt se toinen voitto niin eiköhän Hifkin pikkupojilla ala puntti tutisee.

Virveliä kainaloon:
Mäkin olisin itse asiassa pannut Åstenin tuohon. On se nyt ollut oikeasti parempi kuin Leino ja Kuparinen näissä kevään peleissä. Näyttäähän tuo kyllä silti vähän erikoiselta, mutta pakkohan Törmäsen on jotain yrittää.

Sääli ettei mr. Edari ole kokoonpanossa, tänään on varmastikin paikkojen rakentaminen sitä myöten hiukan hankalampaa.

bastardo:
Odotan IFK:n olevan paljon aktiivisempi ja fyysisempi kotihallissaan.  Itse asiassa tänään voidaan nähdä jopa varsin kuuma kamppailu varsinkin jos Tappara onnistuu menemään ensimmäisenä johtoon. Ryöstö olisi kyllä upea saavutus,  mutta saas nähdä.

tomppa94:
Onko kellään niitä ilmasia koodeja Ruutu.fi palveluun mitä kuulemma jaettiin eilen hallilla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta