Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2015

<< < (11/118) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: iceman - Maaliskuu 07, 2015, 09:22:30 ---Lähde: Yle: Spekulointikone paljastaa SM-liigan jatkoonmenijät - kokeile itse
http://yle.fi/urheilu/spekulointikone_paljastaa_sm-liigan_jatkoonmenijat_-_kokeile_itse/7845376

--- Lainaus päättyy ---

Tuli huvikseen tehtyä tuo ja yllätykseni oli suuri kun omissa tulosveikkauksissa SaiPa nousi jopa neljänneksi. KalPalle käy kinkkisesti kun me voitetaan ne jatkoajalla/rl ja tippuvat täten 7.

Aika mielenkiintoinen huomio muuten tuo SaiPan otteluohjelma. Vastassa JYP, HIFK ja Blues ja kaikki kotipelejä. Omissa laskuissani saavat 8 pistettä kotonaan.

Virveliä kainaloon:
Torstaina nuo veikkailin, jätetään pistemäärät sanomatta, ne kun ovat jo tainneet mennä väärin:

1. Kärpät
2. Tappara
3. JYP
4. Lukko
5. SaiPa
6. Blues
7. KalPa
8. Ilves
9. Ässät
10. HIFK
11. HPK
12. Pelsut
13. TPS
14. Sport

Väsyneet Kädet:
Uskon, että Lukko pitää kolmospaikkansa, ellei Tappara jostain syystä töpeksi täysin ja päästä raumalaisia ohitseen. Ilves on kymmenes, KalPa saattaa tosiaan hyvinkin pudota sääleihin. SaiPan en usko kahdeksaa pistettä saavan noista peleistä, maksimimissaan viisi, luulen.

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: Väsyneet Kädet - Maaliskuu 07, 2015, 13:07:33 ---Uskon, että Lukko pitää kolmospaikkansa, ellei Tappara jostain syystä töpeksi täysin ja päästä raumalaisia ohitseen. Ilves on kymmenes, KalPa saattaa tosiaan hyvinkin pudota sääleihin. SaiPan en usko kahdeksaa pistettä saavan noista peleistä, maksimimissaan viisi, luulen.

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan muuten ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun jokainen joukkue on pelannut yhtä monta ottelua (nyt 57) ja kaikilla siis kolme ottelua jäljellä :D

Häntäpään joukkueilla on nyt hyvä tilaisuus pistää jännäksi viimeisestä säälipleijaripaikasta (ja sijoituksista) taistelu. Sportin kolme viimeistä ottelua on: Ässät, HPK ja Ilves. TPS pelaa Ässiä ja HPK:ta vastaan ja Pelsut pelaa vielä Ilvestä vastaan.

Näistä TPS voitti viimeksi Jypin eli varmasti pelaajilla on motivaatiota päättää kausi voitoilla ja antaa hyviä näyttöjä tulevia kausia ajatellen...

Tosin jos Ilves voittaa tänään Pelsut ja HPK häviää Lukolle, niin alkaa olla "linnakundeilla" kakku lusittu ja pitkä kesä edessä....

Fever:
57 rundia väännetty, mutta aika pahasti on vielä pakka levällään. Alla listattuna sijat joihin jokaisella joukkueella on teoreettinen mahdollisuus päätyä:

Kärpät
1-2Tappara
1-6Lukko
2-7JYP
2-8KalPa
2-8Blues
2-8SaiPa
3-9HIFK
3-10Ässät
7-11Ilves
8-11HPK
9-11Pelicans
12-13TPS
12-14Sport
13-14
Täältä siis poimittu, sisältää paljon muitakin oddseja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta