Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2015

<< < (83/118) > >>

Melu:
Mä aattelin että veis muksut finaali peleihin ,
mut sit taas toisaalta on vähän kaksijakoinen tunnelma ilvesperheiden puolesta.
Ne lapset ei tuu ikinä näkeen oman joukkueen finaalikiekkoo.
Onhan se vääryys,mut elämä on tämmöstä..

Nyt kannu kotiin !!!!

ME 2015

Harald Hokiman:
Tapparasta tulee mieleen 2013 Ässät, ja matka jatkuu kohti mestaruutta.  8) Sankari tarinat eivät synny, ne tehdään!

TJ:
And so it begins...
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/k%C3%A4rpp%C3%A4luotsilta-raju-kommentti-tuomaritoiminnasta-karhunpalvelus-suomalaiselle-j%C3%A4%C3%A4kiekolle/166584

--- Lainaus ---Tuomaritoiminnan noustessa esiin, kärppäluotsilta kuultiin yllättävänkin kova lausunto.

− En minä viitsi sitä nyt tässä enempää kommentoida, Marjamäki aloitti, mutta ei lopulta malttanut vaieta:

− Viime vuonna Minskin MM-kisoissa oli 16 liigapelaajaa ja otimme eniten jäähyjä. Teemme nyt ison karhunpalveluksen suomalaiselle jääkiekolle. Kaikki voivat vetää siitä omat johtopäätöksensä.

− Kesällä on muutosten aika, mutta se on (Kimmo) Ranniston ja muiden asia. Tälle kaudelle tämä ei varmasti enää miksikään muutu, Marjamäki päätti.
--- Lainaus päättyy ---

juujuujep:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 13, 2015, 21:38:06 ---And so it begins...
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/k%C3%A4rpp%C3%A4luotsilta-raju-kommentti-tuomaritoiminnasta-karhunpalvelus-suomalaiselle-j%C3%A4%C3%A4kiekolle/166584

--- Lainaus ---Tuomaritoiminnan noustessa esiin, kärppäluotsilta kuultiin yllättävänkin kova lausunto.

− En minä viitsi sitä nyt tässä enempää kommentoida, Marjamäki aloitti, mutta ei lopulta malttanut vaieta:

− Viime vuonna Minskin MM-kisoissa oli 16 liigapelaajaa ja otimme eniten jäähyjä. Teemme nyt ison karhunpalveluksen suomalaiselle jääkiekolle. Kaikki voivat vetää siitä omat johtopäätöksensä.

− Kesällä on muutosten aika, mutta se on (Kimmo) Ranniston ja muiden asia. Tälle kaudelle tämä ei varmasti enää miksikään muutu, Marjamäki päätti.
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Tää itkijämummo alko taas omat juttunsa, mä häpeen, että kaveri on tamperelainen. Hyi helvetti!

Messi:
Hyvä, että Marjamäki uskaltaa avata suunsa. Liiga, Järvelä ja tuomarit pyllistävät suomalaiselle jääkiekolle ja koko lajille niin, että peräsuoli näkyy. Se fakta se. Sitä ei kukaan muuksi voi väittää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta