Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2015

<< < (54/118) > >>

bastardo:
Tästä kaudesta ja keväästä toivottavasti opitaan paljon kautta rantain Tapparan organisaatiossa. Tällä hetkellä ei ole kauhean vaikea olla oraakkeli ja sanoa, että tuollaisen rosterin antaminen rookie-valmentajan käsiin ei pitkälle vie ja niinhän siinä käy. Positiivisena ihmisenä kuitenkin toivon, että kun jo nyt tiedetään joukkueen vaihtuvuuden olevan suurta tämän kauden jälkeen niin toivottavasti samalla oven avauksella lähtee myös valmentaja.
Tälla kaudella on löydetty monta hyvää pelaajaa joukkueeseen joiden jatkamisesta olen todella iloinen (Elorinne, Dixon, mahdolliset Bonsa & Törmmernes), mutta samalla kun päästään hiihtelijöistä (Malinen, Erkinjuntti) eroon, lähtee myös monta kovaa pelaajaa, ja ensi kaudesta alkaa pitkä uudelleenrakentamisen jakso jonka aikana tällaisia kaivoon heitettyjä playoff-mahdollisuuksia tullaan muistelemaan kaiholla.

Ensi keväänä kun Tapolan johdolla purraan sääliviivan alapuolella alahuulta voi aina huumorilla muistella kevättä 2015 jolloin marssittiin kotiedun turvin pleijjareihin, mutta sitten jätkät ei ***** viittinytkään pelata! Mieti mikä läppä! Yhteen aikaan meni niin hyvin, että oltiin kahdesti finaaleissa ja kolmantena keväänä ei viittitty edes yrittää! :D

Kyllä tulee lapsenlapset kuuntelemaan huuli pyöreänä millainen lätkäjengi meillä on...

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Maaliskuu 26, 2015, 20:46:13 ---Tälla kaudella on löydetty monta hyvää pelaajaa joukkueeseen joiden jatkamisesta olen todella iloinen (Elorinne, Dixon, mahdolliset Bonsa & Törmmernes), mutta samalla kun päästään hiihtelijöistä (Malinen, Erkinjuntti)

--- Lainaus päättyy ---
Vähän aiheen ohi, mutta Bonsahan ei ole "mahdollinen" vaan varma jatkaja, vai tarkoititko että olet siitä mahdollisesti iloinen? :D Enkä mä kyllä tän kauden Malistakaan ihan hiihtelijäks laskis...

ViidanLate:
Tämä rupeaa hyvin paljon muistuttamaan Blues-sarjaa keväältä -07. Oli luojan lykky, että Tappara otti jatkoaikavoiton lauantaina. Nyt vielä pystyy lauantaina parantamaan ilman että homma on katkolla.

bastardo:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Maaliskuu 26, 2015, 20:48:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Maaliskuu 26, 2015, 20:46:13 ---Tälla kaudella on löydetty monta hyvää pelaajaa joukkueeseen joiden jatkamisesta olen todella iloinen (Elorinne, Dixon, mahdolliset Bonsa & Törmmernes), mutta samalla kun päästään hiihtelijöistä (Malinen, Erkinjuntti)

--- Lainaus päättyy ---
Vähän aiheen ohi, mutta Bonsahan ei ole "mahdollinen" vaan varma jatkaja, vai tarkoititko että olet siitä mahdollisesti iloinen? :D Enkä mä kyllä tän kauden Malistakaan ihan hiihtelijäks laskis...

--- Lainaus päättyy ---

Pistin mahdollisen koska en ulkomuistista ollut varma oli hänellä jo nimet papereissa.

Mutta Elorinne on kyllä kova sälli. Ulkomaalaisten lisäksi pakissa ainoa jota edes näyttää kiinnostavan pelaaminen.

bastardo:
Mikko Leinoselle haluaisin lähettää vielä sellaisia terveisiä, että kun meidät kaikki tuossa maanantaina kruunataan rantapalloilla, ja päästään taas sinne kesämökin laitskalle särpimään lämmintä kaljaa, niin voisi olla ihan hyvä pohdiskella onko Tappara todellakin se joukkue, jonka peräsimeen tuodaan näitä rookie-valmentajia opettelemaan sitä liiga-valmentamisen kivistä polkua, vai pitäisikö Tapparan olla se paikka johon tuodaan niitä kovissa liemissä keitettyjä konkareita tuomaan menestystä ja voittamisen kulttuuria?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta