Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2015

<< < (46/118) > >>

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Maaliskuu 21, 2015, 16:36:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Maaliskuu 21, 2015, 16:34:34 ---Tälläkin palstalla joku huuteli, että saataisiin väriä pleijareihin, kun jaettaisiin jotain oranssia tekstuuria ovilla...

Bluesille iso peukku tänään! Jokaiselle istuimelle jaettu valkoinen bluesin t-paita! Vielä, kun jengi vetää ne päällensä niin näyttää varmasti katsomo hienolta!!

Leinonen otahan tuosta mallia!

--- Lainaus päättyy ---

Etenkin, kun pari sponsoria mukana niin ei varmasti ole kovin kallis lysti. Ei noita läpsyttimiä kukaan jaksa.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin! Pari sponsoria voisi jopa kuitata ne kokonaan! Läpsy on ainakin omalta penkiltä lentänyt suoraan roskiin! Mieluummin taputan käsillä, kun läpsytän sitä kartonkia. Paljaalteen parempi  :)

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Maaliskuu 21, 2015, 16:36:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LAPA - Maaliskuu 21, 2015, 16:34:34 ---Tälläkin palstalla joku huuteli, että saataisiin väriä pleijareihin, kun jaettaisiin jotain oranssia tekstuuria ovilla...

Bluesille iso peukku tänään! Jokaiselle istuimelle jaettu valkoinen bluesin t-paita! Vielä, kun jengi vetää ne päällensä niin näyttää varmasti katsomo hienolta!!

Leinonen otahan tuosta mallia!

--- Lainaus päättyy ---

Etenkin, kun pari sponsoria mukana niin ei varmasti ole kovin kallis lysti. Ei noita läpsyttimiä kukaan jaksa.

--- Lainaus päättyy ---
Mun miälestä läpsyttimet on ihan ok. Perustan tämän väitteen omiin kokemuksiin.
Kun hallissa ei ole ollut läpsyttimiä niin olen oman paikkani läheisyydessä melkeinpä ainut joka lähtee aktiivisesti taputuksiin mukaan. Sitten kun läpsyttimiä on tarjolla löytyy innokkaita kannattajia lisää. Läpsyttimiä en itse käytä mutten ole silti niitä vastaan.
Toki jos joudutaan samaan tilanteeseen kuin viime keväänä Oulussa niin läpsyttimet hiiteen ja nopeesti. En edes mää jaksanut kuunnella sitä samaa rytmiä. Läps läps läps. Mestaruus ratkeaa, läps, läps, läps.

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Maaliskuu 21, 2015, 00:09:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 20, 2015, 23:45:28 ---Minä kyllä kannatan tätä nykyistä vuoromallia. Vähän epäreilua olisi, jos toinen joukkue saisi pelata pelinsä esimerkiksi pe-la ja toinen ma-ke.

--- Lainaus päättyy ---

Ja mitä lainaamaasi kommentiin tulee, niin siellä on kuitenkin vedetty pitkä runkosarja jolla pitäisi olla merkitystä. Joukkue joka on parempi saa kotiedun.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ei oikein avautunut. Onko se sitten kotietu, jos joutuu pelaamaan viikolla ja huonommin sijoittunut viikonloppuna? Esim. tuolla ehdotetulla mallilla viime vuoden finaaleiden kuusi ensimmäistä ottelua olisi mennyt seuraavasti: Paremmin runkosarjassa sijoitunut Kärpät olisi pelannut kotonaan tiistaina, torstaina ja keskiviikkona. Tappara puolestaan lauantaina, maanantaina ja perjantaina.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 21, 2015, 17:19:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Maaliskuu 21, 2015, 00:09:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 20, 2015, 23:45:28 ---Minä kyllä kannatan tätä nykyistä vuoromallia. Vähän epäreilua olisi, jos toinen joukkue saisi pelata pelinsä esimerkiksi pe-la ja toinen ma-ke.

--- Lainaus päättyy ---

Ja mitä lainaamaasi kommentiin tulee, niin siellä on kuitenkin vedetty pitkä runkosarja jolla pitäisi olla merkitystä. Joukkue joka on parempi saa kotiedun.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ei oikein avautunut. Onko se sitten kotietu, jos joutuu pelaamaan viikolla ja huonommin sijoittunut viikonloppuna? Esim. tuolla ehdotetulla mallilla viime vuoden finaaleiden kuusi ensimmäistä ottelua olisi mennyt seuraavasti: Paremmin runkosarjassa sijoitunut Kärpät olisi pelannut kotonaan tiistaina, torstaina ja keskiviikkona. Tappara puolestaan lauantaina, maanantaina ja perjantaina.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle avautu. Ymmärsin, että voittajajoukkueen olisi saatava etua raskaasta rimpuilusta runkosarjassa ja siis palkkioksi paremmat pelipäivät. Jokaisen tämän palstan lauseen voi halutessaan myös aina ymmärtää siten, että saa varmasti pahoittaa mielensä.

Vilttitossu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Maaliskuu 21, 2015, 18:42:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 21, 2015, 17:19:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Maaliskuu 21, 2015, 00:09:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 20, 2015, 23:45:28 ---Minä kyllä kannatan tätä nykyistä vuoromallia. Vähän epäreilua olisi, jos toinen joukkue saisi pelata pelinsä esimerkiksi pe-la ja toinen ma-ke.

--- Lainaus päättyy ---

Ja mitä lainaamaasi kommentiin tulee, niin siellä on kuitenkin vedetty pitkä runkosarja jolla pitäisi olla merkitystä. Joukkue joka on parempi saa kotiedun.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ei oikein avautunut. Onko se sitten kotietu, jos joutuu pelaamaan viikolla ja huonommin sijoittunut viikonloppuna? Esim. tuolla ehdotetulla mallilla viime vuoden finaaleiden kuusi ensimmäistä ottelua olisi mennyt seuraavasti: Paremmin runkosarjassa sijoitunut Kärpät olisi pelannut kotonaan tiistaina, torstaina ja keskiviikkona. Tappara puolestaan lauantaina, maanantaina ja perjantaina.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle avautu. Ymmärsin, että voittajajoukkueen olisi saatava etua raskaasta rimpuilusta runkosarjassa ja siis palkkioksi paremmat pelipäivät. Jokaisen tämän palstan lauseen voi halutessaan myös aina ymmärtää siten, että saa varmasti pahoittaa mielensä.

--- Lainaus päättyy ---

Kannatan vuoromallia ensinnäkin sen takia, etten usko yleisön ryntäävän halliin peräkkäisinä päivinä. Toiseks, tää on Suomessa eriasia, kun ei noi välimatkat täällä kuitenkaan ole ihan mahdottomia. NHL:ssa kai toi matkustamisen vaikeus on suurena syynä peräkkäisinä päivinä pelattaviin otteluihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta