Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2015

<< < (43/118) > >>

Harald Hokiman:
Mitä olette mieltä pitäskö pelisysteemi muuttaa kuten NHL:ssä ja KHL:ssä, pelattas 2 kotona 2 vieraissa tai toisinpäin ja sit vuoroteltas ratkaisuun asti.

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Maaliskuu 20, 2015, 22:39:26 ---Mitä olette mieltä pitäskö pelisysteemi muuttaa kuten NHL:ssä ja KHL:ssä, pelattas 2 kotona 2 vieraissa tai toisinpäin ja sit vuoroteltas ratkaisuun asti.

--- Lainaus päättyy ---
PITÄIS

Johansson:
Paras kuvio voisi olla vakioitu etukäteen viikonpäivien suhteen.
1. Pe a-b. 2. La a-b. 3. Ti b-a. 4. Ke b-a.
Tarvittaessa 5. Pe a-b. 6. Su b-a. 7. Ti a-b.
Sitten taas seuraavalla kierroksella sama alkaisi alusta Pe 1. peli...

Tosin näe tätä merkittäväksi asiaksi mestaruutta ratkaistaessa pelaajien näkökulmasta.

#51:
Minä kyllä kannatan tätä nykyistä vuoromallia. Vähän epäreilua olisi, jos toinen joukkue saisi pelata pelinsä esimerkiksi pe-la ja toinen ma-ke. Lisäksi katsojamäärien kannalta väitän nykyisen mallin palvelevan liigaa paremmin. Uskoisin, että tosifanien ulkopuolelta melko harva löytäisi peräkkäisinä päivinä hallille, vaan luultavasti kahdesta pelistä valitaan suosiolla toinen ja toinen jätetään väliin.

Sen sijaan nämä puolivälierät voitaisiin jakaa siten, että kaksi paria pelaisi pe-su-ti... ja kaksi muuta la-ma-ke... Ainakin itse jääkiekon ystävänä mielelläni seuraisin myös muita puolivälieriä, mutta eipä ole nyt mahdollista eikä jälkilähetysten katsomiseen löydy mielenkiintoa.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Maaliskuu 20, 2015, 23:45:28 ---Minä kyllä kannatan tätä nykyistä vuoromallia. Vähän epäreilua olisi, jos toinen joukkue saisi pelata pelinsä esimerkiksi pe-la ja toinen ma-ke.

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen kyllä kannalla kaksi ja kaksi, jonka jälkeen vuorotellen.

Ja mitä lainaamaasi kommentiin tulee, niin siellä on kuitenkin vedetty pitkä runkosarja jolla pitäisi olla merkitystä. Joukkue joka on parempi saa kotiedun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta