Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoffs 2015

<< < (27/118) > >>

Miksa:
Kyllä Hifk on/oli eilen aivan jumalattoman huono. Paremmalla onnella Ilves olis vieny ton matsin, eikä se olis ollu suurikaan vääryys. Hifkin pelaaminen on todella organisoimatonta ja fyysinen peli aivan onnetonta. Ilves melkein taklas stadin kingit jäänrakoon.

Tapparalla ei tulisi olemaan suurtakaan hätää hesalaisia vastaan, millään pelin osa-alueella. Saipa sen sijaan antoi tuloksellisesti myrskyvaroituksen.  Muuta siitä ei paljon voi sanoa ,kun katselin eilen tuon Hifki ilves pelin.

Ainoa pelko Hifkiä vastaan olisi loukkaantumiset. Tällaisten Micke -maxien fyysinen peli kun tuppaa olemaan sitä poikkaria naamaan osastoo.

cace6969:
Hifki ei kyllä todellakaan ole kovin fyysinen porukka. Ja jos tuolta putoaa ukkoja pois rosterista tuohon tahtiin, niin ei se ole edes paperilla mikään mahdottoman kova porukka. Toivon Hifkin voittoa tänään.

Sasha-18:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Maaliskuu 15, 2015, 11:58:32 ---Hifki ei kyllä todellakaan ole kovin fyysinen porukka. Ja jos tuolta putoaa ukkoja pois rosterista tuohon tahtiin, niin ei se ole edes paperilla mikään mahdottoman kova porukka. Toivon Hifkin voittoa tänään.

--- Lainaus päättyy ---

Jos ne kuitenkin hierois Ilveksen kanssa vielä kolmannenkin pelin, niin jäiskö rosteriin enää ketään?  8)

Itse toivon, että joutuvat taistelemaan vielä kolmannenkin pelin.

polvipetteri:
Pelien lisäksi kevään aikana jää nähtäväksi kaksi mediaan liittyvää asiaa: koska alkaa loanheitto Tapparan suuntaan ja toiseksi se edelliseen hiukan liittyvä asia, eli pitääkö Tapparan pelaajien kommenttikielto tänä keväänä. Ettei annettaisi bensaa lokajutuille ainakaan itse.

Harald Hokiman:
Toi loanheitto askarruttaa, vielä kun on pleijareissa kokematon valmennus ja sit jos pelaajat lähtee siihen vielä mukaan, Rautakorpihan edelliskausina hoiti  pääasiassa ulos tulot. Tapolaltaki varmasti löytyy sitä uhoa ja sen semmosta, jos aletaan provosoitumaan, jos vaikka vertais Antti Törmäseen nii Sveitsin vuodet varmasti koulinu näissä asioissa vaikka liigassa ekat pudotuspelit nyt. Toki Tapolalla luulis olevan jotain tarttunut mukaan edelliskausilta..

Parasta olis jos kaikki keskittyis itse asiaan, antaa ulkopuolisten pitää showtaan jos niin käy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta