Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - Ässät 24.2.2015 (Ti)

(1/3) > >>

Virveliä kainaloon:
Pahoittelut (tai hyvittelyt, ihan miten vaan) siitä, että jäi nyt virkamiesmäinen avausviesti tuuppaamatta bittiavaruuteen. Tappara on kerännyt huolestuttavsti viimeisestä viidestä pelistä vain 11 pistettä, Ässät samalla pelimäärällä kolme. Ainakin viisi edellistä näiden joukkueiden kohtaamista on päättynyt Tapparan voittoon, ja Ässät ei vissiin ole pariin kauteen tehnyt Tapparan vieraana maalia(eli ilmeisesti ei sen 5. finaalin ja-maalin jälkeen, vai?).

Otteluun on vain yksi ennakkosuosikki, toivottavasti Tappara pelaakin sitten sen mukaisesti. Kolomatis on ilmeisesti sivussa kokoonpanosta ja Elorinne tulee tilalle(mulla ei ole Veikkaus-tunnuksia millä varmistaa). Jos näin, en tavallaan ymmärrä. Kolomatis oli kuitenkin varsin hyvä SaiPaa vastaan. Toisaalta, paha tuolta ketään muutakaan on pudottaa. Haapala tulee takaisin, mikä on ihan hemmetin hyvä. Taas saadaan ainakin kolme toimivaa ketjua.

Arvio: Sen verran pidetään perinteistä kiinni, että tulosveikkaus raapustellaan. 3-0 kotijoukkueelle.

Ljpp:
Eiköhän Kolomatis ole lähtökohtaisesti se ensimmäinen varamies jos joku keväällä loukkaantuu, tai on muuten pelillisissä vaikeuksissa. En myöskään yhdy näkemyksiin Kolon hyvästä SaiPa-pelistä, sillä Tapparan hyökkäyksiinlähdöt tukehtuivat säännönmukaisesti siihen kun hänellä oli kiekko. David ei syystä tai toisesta pysynyt antamaan avaussyöttöä riittävän nopeasti. Elorinteella on niinikään omat haasteensa juuri avauspelin suhteen ja on ajoittain virhealtis, mutta tällä hetkellä Kolomatista edellä.

Sardion:
Juu kokoonpano on

Kuusela - Malinen - Palola
Haapala - Järvinen - Jormakka
Peltola - Dixon - Erkinjuntti
Kaksonen - Green - Karjalainen
(Heikkilä)

Saravo - Tömmernes
Kankaanperä - Aalto
Bonsaksen - Elorinne

Metsola
(Peltonen)

zacaroni:
Juha voisi syntymäpäivänsä kunniaksi pitää maalin puhtaana ::) Siitä kuitenkin lähdetään, että oletuksena on kolmen pisteen jääminen Tampereelle ja mikäli näin ei käy, olen pettynyt. Loman kunniaksi istahdan itsekin Hakametsän penkkiin toivoen, että saan rahoilleni vastinetta. Erityisesti jälleen pelin alku on suurennuslasin alla. Joko pikkuhiljaa olisi kyseiseen ongelmakohtaan löydetty lääkkeitä? Toivotaan näin :)

janneojanenonjumala:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Helmikuu 24, 2015, 12:35:23 ---Taas saadaan ainakin kolme toimivaa ketjua.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä Tapparalla on ollut ajoittain 4 toimivaa ketjua, ainakin voitetuissa peleissä. Jos tänään saadaan yksikin erä sellasta kuin 2.erä SaiBua vastaan niin noin viiden maalin ero tulee olemaan lopputuloksessa. Itse en kiinnitä huomiota mediaseksikkääseen tilanteeseen Palola vs. Elo vaan missä vaiheessa Rinne saa tarpeekseen ja päästää nuoren kakkosen maalille :) Rumat lukemat on tulossa, koska hävittiin lauantaina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta