Minun nähdäkseni yksilön paikka joukkueessa määräytyy sen mukaan, miten hän esiintyy. Karjalainen on ollut useamman pelin ainoa valopilkku 5vs5 pelissä Savinaisen kanssa. Henrik Haapala on ansainnut yksilönä kiintiöpaikkansa ykkösketjussa, vaikka JYPin 1-0 maali tänään menee täysin Henkan piikkiin, kun ei tiedä yhtään, missä Henkka oli, kun Tuppurainen hänen miehenään sai käytännössä lyödä kiekon ohi voimattoman Karhusen.
Noh, onneksi järkevämmät kuin minä päättävät näistä asioista, mutta mikään ei puolla sitä, että esim. Aalto-Saravo pari pitäisi pitää yhdessä. Mikään ei myöskään puolla sitä, että Aalto saisi olla ykkösylivoimassa viivalla, koska se ainoa maali saatiin tänäänkin aikaan, kun aalto otettiin viivalta pois. Joo, annetaan anteeksi parit huonot esitykset, mutta viime aikaiset esitykset eivät anna mitään syytä palauttaa aiempia koostumuksia.
En myöskään täysin varauksettomasti ymmärrä, miksi Screamager kommentoi sitä, että Dixonin paikka kokoonpanossa ei voi olla nelosketjussa samalla, kun minun kokoonpanossani Dixon oli sijoitettu kuitenkin kakkosketjuun.