Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (187/213) > >>

juujuujep:
Mun kommentti oli vaan tohon uhka juttuun. Meillä on kyllä sellaset palikat yv:n, että vähiten olen siitä huolissani.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: Corkscrew - Joulukuu 04, 2015, 14:27:35 ---Jos vastustaja ottaa kaikki neljä muuta pois ja jättää Kuuselan kiekollisena yksin, niin mikä estää Krisseä nousemasta kiekon kanssa ja muodostamaan sen laukaisu-uhan? Jos siis katsotaan että se on välttämätöntä ylivoiman toimivuuden kannalta. Onko se kätisyys muka niin iso asia, että leftin mies siinä muodostaisi uhan mutta rightin mies ei? En ymmärrä tätä kritiikkiä yhtään, sen verran vaarallisesti yv pyörii kun on kolme rightin miestä laukomassa ja maalin nurkalla myös maskimies. Kuuselan syöttötaidolla kiekkoa voidaan liikuttaa kenelle tahansa neljälle muulle niin nopeasti ja tarkasti, että yhden laukaisu-uhan väitetty puuttuminen on koko kuvassa hyttysen ininää.

--- Lainaus päättyy ---
Jos katsoit tämän SaiPa-pelin ensimmäisen ylivoiman, niin alussa näit sen ongelman. SaiPa vasen pakki voi pelata paljon ylempänä peittäen syöttöä keskelle mailalla ja kropalla linjaa Lajuselle, koska ei tarvitse peittää Kuuselan laukausta. Neliön ylemmät pelaajat voivat ottaa Aallon ja Laineen pois. Alivoiman oikea pakki taas voi pelata selkeästi Lajusta pois.

Messi:
Tuossahan aikaisemmin pelasi Haapala ja hän haki laukausta suoraan, jos painetta ei ollut.

coly:
Jos laittaisi yv:lle kaikki munat samaan koriin hyökkääjien osalta. Järvinen ottaisi paikan siinä syöttelijänä ja Kuusela menisi Karjalaisen paikalle.

Aalto vai Plastino? En osaa sanoa, jotenki alkanu Aalto ottaa päähän tuossa viivassa.

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 05, 2015, 20:07:17 ---Jos laittaisi yv:lle kaikki munat samaan koriin hyökkääjien osalta. Järvinen ottaisi paikan siinä syöttelijänä ja Kuusela menisi Karjalaisen paikalle.

Aalto vai Plastino? En osaa sanoa, jotenki alkanu Aalto ottaa päähän tuossa viivassa.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä Kuuselalla pitää olla tilaa, koska pystyy sen tilan käyttämään ehkä parhaiten tämän hetken miehistöstä. Keskimies ei niin pääse syöttötaitoaan käyttämään. Itse pistäisin Kuuselan toiseen yv:seen sinne vasemmalle. Peliä voi tehdä sieltäkin. Tulisi yv-koostumuksistakin vähän tasaisempia, kun nytten kakkos-yv:ssä uhat on vähissä, vaikka toki vasta pari peliä on ollut kasassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta