Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (183/213) > >>

Battleaxe73:
Lajunen-Järvinen-Ilomäki-Dixon. Siinä on tosiaan hyvä järjestys senttereille. Sitten laituriosastolle yksi vahvistus ja samoin sinne puolustukseen se Tömmernäs tyyppinen yleispakki. Tämä varmaan edellyttää Puistolan onnistunutta treidaamista.

tukkajukka2012:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Marraskuu 29, 2015, 13:35:05 ---Ainakin itse näkisin Ilomäen paluun aiheuttavan seuraavanlaisen kokoonpanon.

Haapala - Lajunen - Kuusela
Laine - Ilomäki/Järvinen - Peltola
Savinainen - Järvinen/Ilomäki - Karjalainen
Kaksonen - Dixon - Heikkilä

Dixonin taso ei meidän joukkueessa riitä tällä hetkellä korkeammalle sentterihierarkiassa.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä oon samaa mieltä. Ja samalla Rauhala pelaa tossa omalla tasollaan... Ei valitettavasti oo vielä valmis Liigaan

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Marraskuu 29, 2015, 13:35:05 ---Ainakin itse näkisin Ilomäen paluun aiheuttavan seuraavanlaisen kokoonpanon.

Haapala - Lajunen - Kuusela
Laine - Ilomäki/Järvinen - Peltola
Savinainen - Järvinen/Ilomäki - Karjalainen
Kaksonen - Dixon - Heikkilä

Dixonin taso ei meidän joukkueessa riitä tällä hetkellä korkeammalle sentterihierarkiassa.

--- Lainaus päättyy ---
Täysin samaa mieltä kokoonpanosta.

Tuoppa:
Mediassa kun tuota Blöössin tilannetta seurataan ahkeraan ja pelaajien kerrotaan lähtevän milloin mihinkin. Niin jos kyseinen seura pysyy jotenkin pystyssä loppukauden olisiko järkeä tarjota "ilmaista" työvoimaa siihen suuntaan? Nimiin enenpää menemättä kannattaisiko laittaa pelaaja/pelaajia pyörimään +20 peliä liigaa, eikä esim Lekiin kun Tapparaan ei taidot juuri nyt riitä.

Rixa:
Eri talousalue, en tiedä kuinka moni pelaaja haluaisi omasta tahdostaan lähteä 170 km päähän. Saatika sitten miksi pelaajia pitäisi päästää kilpailevan joukkueen käyttöön, olkoon kuinka talous kuralla tms muuta ulkopelilliset syyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta