Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (182/213) > >>

C4:

--- Lainaus käyttäjältä: ProTappara - Marraskuu 29, 2015, 01:30:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nevöföget03 - Marraskuu 27, 2015, 12:00:17 ---Itse en vain näe ja usko että KooKoon senttereitä meille missään kohtaa on edes suunniteltu haalittavaksi lainalle. Toivottavasti olen väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä sitten taas olen kokolailla automaattisesti ajatellut, että Green tulee kotio tosipeleihin. En tiedä, mihin Dixon silloin työnnettäisiin, mutta silloin olis hyökkäysrosteri erittäin hyvin balanssissa. Siihen päälle pakistoon yksi "all in" täsmähaku, niin alles klar.

--- Lainaus päättyy ---
Kyl se Greeniä tarttis kevääl, tai vastaavaa kaveria. Dixoni vaikka poppareille ellei muualle kelpaa. Budjetti ratkasuna vois kokeilla joulun jälkeen onko Puistola saanut kerättyä itsensä, muutoin tarttetaan kokenut pakki ulkopuolelta.

sennas:
Melkein 50% Tapparalle tehdyistä maaleista on tehty viimisessä erässä...huolestuttavaa. Nyt pitäis herätä ja lopettaa se pelkkä oman johdon puolustaminen viimisessä erässä. Pitää vaan jaksaa pelata loppuun asti...eikä vain heitellä omista kiekkoa pois.

iroj:

--- Lainaus käyttäjältä: Button - Marraskuu 29, 2015, 00:45:36 ---Lajusen peliaika HIFK matsissa kevyehkö 26:23. Otti yhteensä 37 aloitusta ja voitti niistä 56,8%. Ukko pelasi yli 10min enemmän kuin toiseksi eniten peliaikaa saanut sentteri Järvinen.
Yksi syy Lajusen suureen peliaikaan oli varmastikin se, että muilla senttereillä ei aloittaminen luonnistunut juuri mitenkään. Toiseksi eniten aloittanut Dixon otti 15 aloitusta ja  voitti niistä surkeat 26,7%.  Järvinen 9kpl ja 44,4%. Rauhala 7kpl 42,9%.
Vihjaako tämä nyt siihen, että aloitustaitoiselle puolustavalle sentterille olis tarvetta?

--- Lainaus päättyy ---

Dixon petti aloituksissa eilen mutta hän on edelleen Tapparan paras aloittaja voittoprosentilla (53,7) mitattuna.
Lajunen on kuitenkin Tapparan paras ja tärkein aloittaja koska hän on ottanut tuplasti aloituksia Dixoniin verrattuna.
Saksalaisessa futiksessa on tehty kaksinkamppailutilastoja ja paremmuusjärjestyksen perusteena on ollut se kuinka paljon enemmän on voitettuja kuin hävittyjä kaksinkamppailuja.
Tapparan parhaat aloittajat (yli 40 aloitusta) tällä perusteella:
Lajunen 46
Dixon 25
Savinainen -1
Rauhala -2
Järvinen -9
Ilomäki -11
Tapparan aloitusten voittoprosentti on hyvä 51,3% (pari viikkoa sitten 52,3%) ja se on parempi kuin viime kaudella.
Hyvälle 4-sentterille voisi olla tarvetta koska Rauhala on vielä melko kokematon pelaaja ja vaikea uskoa että nykyinen 4-ketju olisi vahva lenkki kevään ratkaisupeleissä.
Tai ehkä laitetaan sentterit järjestykseen Lajunen-Järvinen-Ilomäki-Dixon ja hankitaan hyvä laitahyökkääjä(=maaleja iskevä voimalaituri)?

taappara:
Ainakin itse näkisin Ilomäen paluun aiheuttavan seuraavanlaisen kokoonpanon.

Haapala - Lajunen - Kuusela
Laine - Ilomäki/Järvinen - Peltola
Savinainen - Järvinen/Ilomäki - Karjalainen
Kaksonen - Dixon - Heikkilä

Dixonin taso ei meidän joukkueessa riitä tällä hetkellä korkeammalle sentterihierarkiassa.

Ckulma:
Tohon neloseen tarvii ehdottomasti uuden laiturin keväytä ajatellen. Eihän Heikkilää & Kaksosta uskalla hulluinkaan heittää kentälle tosipeleissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta