Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (181/213) > >>

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Marraskuu 26, 2015, 23:48:36 ---Esim. JYP pystyi aika vajaalla rosterilla kyllä haastamaan Tapparan aika kovaa. Lukko on myös monella kaudella pelannut käytännössä ilman kahta tai kolmea nimikkoäijää ja silti repinyt voittoja.
Tapparalla tämä ei ole onnistunut juuri kertaakaan ja jo yhdenkin nimismiehen puute on yleensä näkynyt meillä. Siinäkin on mietittävää, että miksi näin.

Muutenkin noin ylipäätään on mietittävä, että alisuorittaminen pitää saada pois. Erityisesti Dixon ja Järvinen eivät pelaa ollenkaan tasollaan ja Kankaanperä on jo pidemmän aikaa pelannut alle parhaimman tasonsa. Aaltokaan ei tunnu mistään saavan kiekkoa sisään. Sen sijaan toki voisin vielä jatkaa negatiivista purnaustani, mutta toisaalta esim. viime aikoina Savinaisen suorittaminen on lämmittänyt mieltä todella paljon.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän tuossa kaatui esim. IFK ilman Haapalaa ja Ilomäkeä. Eikä pelillisesti ongelmia ilmaantunut ennen kuin Peltola tippui Saipa-pelissä pois, jolloin sekosi peluutukset yms. Pelsutkin oltaisiin voitettu ilman eräitä aivopieruja, kenttien lähes täydellisen remontin jälkeen ja käytännössä kolmella ketjulla.

Omasta mielestä sellainen yhtälö, jossa yksikään pelaaja ei ns. alisuorittaisi on mahdoton. Pelaajille tulee hyviä jaksoja, esim. JMJ tais painaa tossa 4 häkkiä aika tiuhaan tahtiin ja Dixon pelasi ihan mallikkaasti ennen mj-taukoa. Tietenkin se olisi optimitilanne, että yksikään pelaaja ei alisuorittaisi, mutta silloin tässä kuljettaisiin kyllä melkein murskavoitosta toiseen.

AnSo:
Voi olla että Mikki vähän harmittelee tuota KooKoon rymistelyä, sillä toihan näyttää siltä ettei sieltä kyllä kumpikaan sentteri lähde siirtorajalla vahvistamaan meidän pyttyjahtia  :-\

Nevöföget03:
Itse en vain näe ja usko että KooKoon senttereitä meille missään kohtaa on edes suunniteltu haalittavaksi lainalle. Toivottavasti olen väärässä.

Button:
Lajusen peliaika HIFK matsissa kevyehkö 26:23. Otti yhteensä 37 aloitusta ja voitti niistä 56,8%. Ukko pelasi yli 10min enemmän kuin toiseksi eniten peliaikaa saanut sentteri Järvinen.

Yksi syy Lajusen suureen peliaikaan oli varmastikin se, että muilla senttereillä ei aloittaminen luonnistunut juuri mitenkään. Toiseksi eniten aloittanut Dixon otti 15 aloitusta ja  voitti niistä surkeat 26,7%.  Järvinen 9kpl ja 44,4%. Rauhala 7kpl 42,9%.

Vihjaako tämä nyt siihen, että aloitustaitoiselle puolustavalle sentterille olis tarvetta?

ProTappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Nevöföget03 - Marraskuu 27, 2015, 12:00:17 ---Itse en vain näe ja usko että KooKoon senttereitä meille missään kohtaa on edes suunniteltu haalittavaksi lainalle. Toivottavasti olen väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä sitten taas olen kokolailla automaattisesti ajatellut, että Green tulee kotio tosipeleihin. En tiedä, mihin Dixon silloin työnnettäisiin, mutta silloin olis hyökkäysrosteri erittäin hyvin balanssissa. Siihen päälle pakistoon yksi "all in" täsmähaku, niin alles klar.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta