Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (170/213) > >>

tukkajukka2012:
Huhhuijjaa!

Olin viikko sitten hallissa katsomassa miten Tappara voitti Luulean joka pelatessaan liiga olisi varma mestari. Lisäksi peli oli vielä hyvää, eikä mikään säkä voitto.
Lisäksi Tappara on edelleen piikki paikalla. Mutta täällä palstalla on taas kriisi päällä..

Itse näin eilen jäällä vaan väsyneen joukkueen joka oli hakattu isomman toimesta edellisenä päivänä.

En yhtään ihmettelisi vaikka tältä viikolta ei jäisi pistettäkään, eikä siltikään mielestäni olisi kyse mistään kriisistä!

shitbreak:
Varma mestari?

Väsyneet Kädet:
Jotenkin kaipaisin eilisen kaltaisissa peleissä enemmän rohkeutta Tapolalta ottaa mukaan näitä rouhiaisia, honkasia, tanuksia ja levtchejä, jotka eivät ole liigatasoa vielä säännöllisesti, mutta voisivat eilisen kaltaisissa vittuilupeleissä tuoda sitä kaivattua energiaa ja taas antaa huilia rasitetuille pelaajille. Eihän tuosta pelistä voi budjetoida pistettäkään, joten siinä olisi voinut hyvin mennä köykäisemmällä kokoonpanolla.

Battleaxe73:
Ehdotus ketjuiksi nyt kun Ilomäki puuttuu:

Haapala-Lajunen-Kuusela
Laine-Järvinen-Peltola
Karjalainen-Dixon-Savinainen
Kaksonen-Rauhala-Honkanen/Heikkilä

Lare:
Sinänsä olen samaa mieltä että rotaatiota voisi harrastaa nähtyä enemmänkin, mutta toisaalta eilisen kaltaiset pelit antavat runkopelaajille harjoitusta ja perspektiiviä kevättä varten siitä, millaista on pelata kovan kuorman ja rasituksen jälkeen peli heti seuraavana päivänä. Varsinkin kun lentokin tuli sieltä samalta suunnalta mistä varmaan keväältä taas lennellään Tampereelle ;) Tietysti vaikkapa perjantain paikallispelissä voitaisiin hakea vähän tuoreita jalkoja ja intoa mukaan esimerkiksi Rouhiaisen, Honkasen ja vaikkapa Tanuksen muodossa.

Savinaisen kannalta Ilomäen loukkaantuminen oli sääli, koska juuri kun Vellu alkoi päästä hyvään vireeseen niin tuli istutus väärälle pelipaikalle. Tuo Savinaisen ketju ei oikein ole viime peleissä toiminut, ja jatkonkin kannalta tässä tilanteessa voisi tämän viikon muissa peleissä testata vähän muitakin variaatioita. Itse kokeilisin vaikkapa seuraavanlaisia koostumuksia:

Haapala-Lajunen-Kuusela
Laine-Dixon-Savinainen
Peltola-Järvinen-Karjalainen
Kaksonen-Rauhala-Heikkilä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta