Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (169/213) > >>

Terzzi:
Pistetääs tänne. Eli ensimmäinen kolmannes siis takanapäin, Tapola niputtaa syyskauden.

http://tappara.fi/liiga/uutiset/298-marraskuu-2015/8887-alkukauden-katsaus-paavalmentaja-tapolan-kanssa

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Marraskuu 04, 2015, 21:55:51 ---
Kärpät voi rakentaa 4-ketjun Keräsen ympärille,

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän pointin ja olen samoilla linjoilla mutta tästä olen kyllä eri mieltä. Keränen ei mielestäni ole mitenkään fyysinen raataja vaan ainoa fyysisyys on nuo muutamat taklaukset. Esim en näkisi kaverilla mitään käyttöä Tapparassa. "Kukin" tyyppinen kaveri toki sopisi jengiin kuin nenä päähän vaikkakin tykkään Rauahalan pelistä. 

peterra:
Hyvä haastis Tapolalta. :)

sennas:
Ei se Savinainen ole sentteri niin jokohan kakkoseenkin laitettas ihan oikea sentteri. Dixonille kunnollinen paikka näyttää, kun ei se kolmonenkaan toimi tai sit Järvinen, mut senttereitä riittää niin miks laituri keskellä. Siellä menee nyt oikea lahjakkuus hukkaan. Ilomäen loukkaantumisen jälkeen ei olla peleissä tehty yli kahta maalia...kyllä ammattilaiset osaa pelata uusien pelikavereiden kanssa...hereillä ny Tapola. Huomaa jo ettei toimi näin.

Mr.Peter:
Eiköhän se Ilomäki parin viikon sisällä ota sen kakkos sentterin roolin taas. Nyt näyttää oikeastaan siltä, mitä Tapolakin haastattelussa
totesi, että jossain vaiheessa tulee niitä huonompia pelejä ja tänään näytti tosiaankin siltä, että kun kuorma kasvaa
kärkimiehillä, niin ei ihan ajatuskaan ole kohdillaan. Minun silmääni Lajusella selkeästi eniten on painanut tuo kuorma
kun iso mies on. Samoin Jukilla, paljon alivoimaa kun pelaa. Itse odottaisin, että Manu Honkasta voisi peluuttaa kyllä edes jossain matsissa,
niin saisi poika tuntumaa Liigapeleistäkin enemmän ennen joulutaukoa.
Tämä viikko näyttää todella rankalta, mutta ensiviikolla on vain kaksi peliä niin eiköhän se siitä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta