Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (157/213) > >>

trasat:
Onko jotain henkilökohtaista? Ei muuten ymmärrä tota Ilomäen kalvamista.

peterra:
Joukkue voittaa 6-1 ja täällä mietitään kenet pitäisi tiputtaa poppareille ja kuka lähettää lekiin. Noh, tyylinsä kullakin :D Mun mielestä homma on tähän kohtaan kautta sujunut ihan riittävän hyvin siihen, että mihinkään muutoksiin ei oo perusteita. Eikä olisi ollut tuohon Nortinkaan lähettämiseen menee.

Ckulma:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Lokakuu 17, 2015, 07:27:09 ---Joukkue voittaa 6-1 ja täällä mietitään kenet pitäisi tiputtaa poppareille ja kuka lähettää lekiin. Noh, tyylinsä kullakin :D Mun mielestä homma on tähän kohtaan kautta sujunut ihan riittävän hyvin siihen, että mihinkään muutoksiin ei oo perusteita. Eikä olisi ollut tuohon Nortinkaan lähettämiseen menee.

--- Lainaus päättyy ---

Siis itse mietin juuri siksi koska oletan, että Laine palaa pelaavaan kokoonpanoon. Ja Heikkilä mielestäni käyttänyt näytönpaikkansa hyvin. :)

peterra:
Mun mielestä Kaksosta ei yksinkertaisesti voi ainakaan siitä syyttää, että hän ei yrittäisi. Kaksonen pelaa juuri niin kuin valmentaja sanoo ja tekee ihan kaikkensa joukkueen eteen. Itse pidän Kaksosen kohdalla erityisesti siitä, että vaikka hänellä ei ole yhtään käsiä hän silti yrittää ajaa maalille kiekon kanssa. Hirveän usein tulee tilanteita, että muut kaartelee kulmaan, mutta kyllä Kaksonen vajaista taidoista huolimatta kovasti yrittää mennä sinne, missä voi jotain saada aikaankin.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Lokakuu 17, 2015, 21:18:58 ---Mun mielestä Kaksosta ei yksinkertaisesti voi ainakaan siitä syyttää, että hän ei yrittäisi. Kaksonen pelaa juuri niin kuin valmentaja sanoo ja tekee ihan kaikkensa joukkueen eteen. Itse pidän Kaksosen kohdalla erityisesti siitä, että vaikka hänellä ei ole yhtään käsiä hän silti yrittää ajaa maalille kiekon kanssa. Hirveän usein tulee tilanteita, että muut kaartelee kulmaan, mutta kyllä Kaksonen vajaista taidoista huolimatta kovasti yrittää mennä sinne, missä voi jotain saada aikaankin.

--- Lainaus päättyy ---

Yrityksen puutteesta ei voi moittia, pelaa kyllä joukkueelle minkä pystyy. Mutta tuosta maalille ajosta vähän eri mieltä, Eme tuppaa olemaan juuri se pelaaja joka ei kirveelläkään mene maalia kohden vaan kurvailee maalin takana ja kulmissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta