Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (142/213) > >>

Linden #16:
Mitä Karhuseen tulee, niin kuulemma hänen kanssaan on pistetty paljon asioita uusiksi Tapparaan tulon jälkeen.
Joten hänelle varmaan pitää antaa aikaa, että Tuononen saa koulittua hyvästä veskarista erinomaisen.

Tiputtelut ja lipsauttelut voivat hyvinkin kieliä siittä, että tekniikkapuolella on laitettu asioita uusiksi ja ne eivät vielä ole siirtyneet rutiiniksi pelitilanteissa.

Näin olen itse kuullut "hallilla". Onko Messillä tietoa olenko ihan hakoteillä?

Messi:
Joo, en ole asiasta keskustellut Tonon kanssa. Mutta nuo sanomasi asiat voivat hyvinkin pitää paikkaansa, koska minäkin olen pannut merkille joitain asioita, jotka hänen kanssaan tulisi käydä läpi. Osa liittyy tekniikkaan ja osa pelinlukuun ja pelaamiseen, sijoittumiseen pelissä.
Joten kehoittaisin kaikkia antamaan hänelle hiukan aikaa.(ei ole pakko) Keväällä sitten nähdään, missä mennään. Aihio on hyvä.

isokasi:
Annetaan aikaa ja aihio on hyvä. Nyt tilanne on siitä mukava, että molemmat pelaavat vähintään kohtuullisesti. Karhulla on tänään taas uusi näytön paikka. Edessä pelaa sama nippu kuin eilen ja vastassa ei ihan liigan terävin kärki, jolta vetoja tulee joka paikasta, mutta laatu ei välttämättä ole priimaa. Keskinäiselle vertailulle löytyy siis melko hyvä pohja. Itse pidin Norosen otteista eilen (rauhallista ja kiekot eivät jääneet eteen pyörimään..) ja torjumista riitti vaikka Pelicansin peli olikin kokonaisuutena sekavaa.

TJ:
Ai hitto, ei saatukaan voittavaa maalivahtia vaan maalivahti josta huolimatta voi voittaa mestaruuden.  ??? ;D

juujuujep:
Siinä Santtu on oikeassa, että "Tömmernes" tonne tarvitaan. Hyökkääjät ovat hyviä vastaiskuissa kun vaan saavat vauhtiin lötää. Iso osa hyvästä hyökkäyspelistä perustuu pakkien hyvään toimintaan.
Dixon sopii ihan hyvin meidän rosteriin kun on vahva kulmissa ja pystyy jakaan sieltä kiekkoja. Puolustaakin ihan hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta