Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (127/213) > >>

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Syyskuu 24, 2015, 22:05:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Syyskuu 24, 2015, 21:21:55 ---Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa tuossa Peltola - Ilomäki - Laine ketjussa sitten on?

--- Lainaus päättyy ---
Itse itseäni lainaten, Aamulehdessä oli ihan mielenkiintonen tilastopoiminta: Tapparan 11 tehdystä maalista 6 on tämän ketjun tekemiä.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Syyskuu 25, 2015, 08:51:08 ---Itse itseäni lainaten, Aamulehdessä oli ihan mielenkiintonen tilastopoiminta: Tapparan 11 tehdystä maalista 6 on tämän ketjun tekemiä.
--- Lainaus päättyy ---

Oikeasti kuitenkin 4 maalia on tuo ketju tehnyt. Laine ja Ilomäki osuneet kertaalleen erikoistilanteista. Siitä kuitenkin aivan samaa mieltä, että paras ketju ollut tähän asti eikä vähiten Laineen ansiosta.

Viisikkopuolustus toimii hyvin (vain 4 päästettyä) eikä maalivahdin ole tarvinnut esittää pelistä toiseen huippupelastuksia pisteiden saamiseksi. Viime syksynä oli eri tilanne. Peli on kaukana valmiista, mutta kaukana ovat playoffitkin. Ykköskenttä heräilee enkä kannata ketjumuutoksia tässä vaiheessa.

makelvel:
Pakka sekaisin ja Lajunen raatamaan laitaan. Dixon äkkiä pois ykkösestä! Heitän tähän uuden kokoonpanon ilmoille: Savinainen-JMJ--Kuusela, Laine-Ilomäki-Lajunen ja Peltola-Dixon-Haapala. Siitä tuo Peltola on ihanteellinen pelaaja et sen voi heittää kenen kans vaan ja toimii.

Petros:

--- Lainaus käyttäjältä: makelvel - Syyskuu 25, 2015, 21:55:53 ---Pakka sekaisin ja Lajunen raatamaan laitaan. Dixon äkkiä pois ykkösestä! Heitän tähän uuden kokoonpanon ilmoille: Savinainen-JMJ--Kuusela, Laine-Ilomäki-Lajunen ja Peltola-Dixon-Haapala. Siitä tuo Peltola on ihanteellinen pelaaja et sen voi heittää kenen kans vaan ja toimii.

--- Lainaus päättyy ---

Ei välttämättä pöllömpi olisi tuo ykkönen. Kuusela saisi JMJ:stä saman tyylisen taitavan pelaajan rinnalleen joka tekisi peliä ja ruokkisi Kuuselaa tehoihin. Savinaisella mun silmään putki luistaa jo hieman paremmin ja se voisi ketjussa tehdä tilaa kaksikolle röyhien ja raataen.
Varmasti Savinaisellakin pistetili piakkoin aukeaa, kun ei ole mistään kymmenistä paikoista saanut sisään niin eihän se loputtomiin voi jatkua, kai..

Kultatukka03:
Ei tolla valmennuksella pitkälle mennä kun kypsyttää jo tässä vaiheessa kautta ykköskorin äijät (kuusela, savinainen, dixon). Vaikka ei oo tehoilla vielä mässäily niin silti selkeesti tapparan paras hyökkäsketju molempiin suuntiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta