Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (126/213) > >>

Slobo:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Syyskuu 24, 2015, 22:05:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Syyskuu 24, 2015, 21:21:55 ---Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa tuossa Peltola - Ilomäki - Laine ketjussa sitten on?

--- Lainaus päättyy ---



Täysi samma mieltä , Ei se ainakaan Lajusella parane Arttu ollu HYVÄ

trasat:
Järvinen ja Haapala vilttiin.

Slobo:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Syyskuu 24, 2015, 22:09:33 ---Järvinen ja Haapala vilttiin.

--- Lainaus päättyy ---


Jos valmennus lukee tämän ja ottaa "vaarin" kuka otta CHL parhaan pisten´miehen paidan ? ;)


Andy:
Kakkonen ei pääse maalipaikoille, kun Lajusen peli ei käy yhteen Järvisen kanssa. Kyllä sitä pitää vähän muuttaa, siitä olen samaa mieltä. Vaikka ykkönen pääsi paikoille, niin ei sitäkään voi kehua, tehot puuttuvat.

Honkanen oli erittäin pirteä, lisää peliaikaa vaan. Riittääköhän kädet yläketjuihin?

Ilomäen ketju toimii, ei muutoksia siihen.

Pakistosta Bonsaksen-Elorinne takaisin. Nyt parit kiertävät liikaa, eikä Elorinne ole päässyt vielä viime kevään tasolle.

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Syyskuu 24, 2015, 21:59:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kadg - Syyskuu 24, 2015, 21:29:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 24, 2015, 20:30:25 ---Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

--- Lainaus päättyy ---

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä, olisi mun mielestä aika järjetöntä sekoittaa ykkönen nyt kun pelasivat todella hyvän pelin Kookoo0ta vastaan. Savinainen oli todella hyvä ja hakeutui jatkuvasti hyviin maalipaikkoihin ja pelasi myös Kuuselalle muutaman maukkaan paikan. 2 ketjulta toki heikko peli mutta olen edelleen sitä mieltä että Haapalan todella vaisu alkukausi vaikuttaa liikaa koko ketjun peliin.

--- Lainaus päättyy ---

Siksi heittelin ketjumuutoksia, kun tuntui siltä, että Lajunen menee vähän "hukkaan" kakkosessa. Tekee paljon "haalarihommia", mutta tarvitsisi vähän apua. Siksi olisi hauska nähdä, mitä esim. Kuusela toisi ketjuun. Kausi toki on pitkä ja muutoksia tulee kauden mittaan.... Nyt ei kuitenkaan mitään paniikkiratkaisuja tarvitse tehdä tässä vaiheessa kautta, kun pisteitäkin tullut.

Eiköhän ne maalihana joskus aukea ja flyygeli tipu selästä (mm. Dixonilla, Savinaisella, Lajusella ja Järviselläkin...).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta