Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (125/213) > >>

Myrrä70:
Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan. Lajunen isona karjuna tekis ehkä enemmän tilaa Laineelle ja samalla Järvisen syötöt ruokkis myös Lainetta koska Laineen potentiaalia ei ole vielä lähellekkään saatu ulos. Lajusessa piilee iso potentiaali ja puolustavana keskarina antais näin myös enemmän vapauksia laidoille.
Ykkönen alkaa heräillä ja nelonen on ollut joka pelissä positiivinen, vaikka siinä kokoonpano on vaihdellut.
Mut enemmän agressiivisuutta kehiin ja kovempaa karvausta tällä nipulla, hiihdelty on jo liian monta vuotta.

Kadg:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 24, 2015, 20:30:25 ---Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

--- Lainaus päättyy ---

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kadg - Syyskuu 24, 2015, 21:29:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 24, 2015, 20:30:25 ---Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

--- Lainaus päättyy ---

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä, olisi mun mielestä aika järjetöntä sekoittaa ykkönen nyt kun pelasivat todella hyvän pelin Kookoo0ta vastaan. Savinainen oli todella hyvä ja hakeutui jatkuvasti hyviin maalipaikkoihin ja pelasi myös Kuuselalle muutaman maukkaan paikan. 2 ketjulta toki heikko peli mutta olen edelleen sitä mieltä että Haapalan todella vaisu alkukausi vaikuttaa liikaa koko ketjun peliin.

Slobo:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Syyskuu 24, 2015, 21:59:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kadg - Syyskuu 24, 2015, 21:29:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 24, 2015, 20:30:25 ---Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

--- Lainaus päättyy ---

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä, olisi mun mielestä aika järjetöntä sekoittaa ykkönen nyt kun pelasivat todella hyvän pelin Kookoo0ta vastaan. Savinainen oli todella hyvä ja hakeutui jatkuvasti hyviin maalipaikkoihin ja pelasi myös Kuuselalle muutaman maukkaan paikan. 2 ketjulta toki heikko peli mutta olen edelleen sitä mieltä että Haapalan todella vaisu alkukausi vaikuttaa liikaa koko ketjun peliin.

--- Lainaus päättyy ---


Meinaakko että Järvisen syötöt alkaa meneen omille jos Haapala vaihdetaan  :)

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Syyskuu 24, 2015, 21:21:55 ---Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs vikaa tuossa Peltola - Ilomäki - Laine ketjussa sitten on?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta