Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (111/213) > >>

Mr.Peter:
Tämä nyt ei ole varsinainen huhu, joten laitan sen tänne. Ilmeisesti verorajalle tähdätään, että näillä
mentäisiin, mutta tutkan alla olisi joku "hampaaton kanukki" sen jälkeen jos tarve vaatii...

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr.Peter - Elokuu 18, 2015, 17:31:40 ---Tämä nyt ei ole varsinainen huhu, joten laitan sen tänne. Ilmeisesti verorajalle tähdätään, että näillä
mentäisiin, mutta tutkan alla olisi joku "hampaaton kanukki" sen jälkeen jos tarve vaatii...

--- Lainaus päättyy ---

Viime kausina Tappara on reagoinut yllättävän hyvin ja kesken kauden on hommattu uusia pelaajia rosteriin aina tarpeen vaatiessa ( rapakon takaa mm. Green, Chiodo, Sawada, Dixon...+NHL LockOut vahvistukset).

Eiköhän tälläkin kaudella lähdetä näillä liikkeelle ja tarvittaessa hankitaan täsmävahvistuksia...

Kolme Seppää:
Itse olen hyvin luottavainen siihen, että tällä kokoonpanolla voidaan lähteä kauteen. Materiaali riittää kotiedun tavoitteluun ja mahdollisia täsmävahvistuksia voidaan hakea verorajan ylityttyä.

Jos kerran nuoriin (mitä sitten tällä tarkoitetaankaan) on tarkoitus satsata, ei ole järkeä hankkia alempiin kenttiin ja reserviin yhtään konkareita. Haapala lyö itsensä läpi mj-tasolle ja puolustavaksi pelaajaksi profiloitunut Lajunen myös kiekollisena sentterinä liigan eliittiin. Laine ja Rauhala puolestaan harppaavat liigatasolle - reserveissä on potentiaalia samaan. Jos näin ei käy, tehdään tarvittavat hankinnat.

Parasta on siis säästää fyffet enemmänkin siihen, että kärkiosaamista joudutaan jonkin isomman flopin edessä täydentämään.

PTS:
Lucenius vielä tuomaan käsiä ja ratkaisuvoimaa hyökkäykseen, jos vain palkkapyyntö on kohtuullinen. Tällä hetkellä hyökkäys on kuitenkin vahvasti, ehkä jopa liian duunaripitoinen. Toki esim. Ilomäki voi harpata eteenpäin ja myös Laine oli Tampere-cupissa lupaava.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: PTS - Elokuu 18, 2015, 19:54:01 ---Lucenius vielä tuomaan käsiä ja ratkaisuvoimaa hyökkäykseen, jos vain palkkapyyntö on kohtuullinen. Tällä hetkellä hyökkäys on kuitenkin vahvasti, ehkä jopa liian duunaripitoinen. Toki esim. Ilomäki voi harpata eteenpäin ja myös Laine oli Tampere-cupissa lupaava.

--- Lainaus päättyy ---
No ei, ei ja ei. Mihin tuonne Luceniuksen laittaa? Ja kovin epäileväinen olen hänen kunnostaan ja motivaatiostaan, sekä kyvystä noudattaa vaativaa pelitapaa. Käsiähän tuolla on, ihan riittävästi ainakin alkuun: Kuusela, Dixon, Järvinen, Haapala, Järvinen, Ilomäki, Laine. Kädet on minulle yhtä kuin kyky pitää kiekkoa ja pelata sitä oikea-aikaisesti eteenpäin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta