Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (108/213) > >>

forrest:
Olettaisin että Tapparan nettisivuilla on vielä viime kauden pituudet ja painot? Esimerkiksi ainakin Miika Heikkilä on pysynyt 188/78:ssa, johon olisi kaiketi toivottavissa lisäystä massaan. :)

Tapparan miäs:
Oliko kellään vielä eilen "A" rinnassa vai olivatkohan molemmat niistä poppareilla? ::)

coly:
Itse en eilistä peliä nähnyt, mutta jos palstaveljiin on uskominen ja Laine parantanut menoaan, niin ilman muuta kokeiltava kakkosessa Lajusen ja Järvisen kanssa. Tällöin kolmoskenttä olisi myös maistuva Haapala-Ilomäki-Peltola.

30#:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Elokuu 15, 2015, 11:20:18 ---Itse en eilistä peliä nähnyt, mutta jos palstaveljiin on uskominen ja Laine parantanut menoaan, niin ilman muuta kokeiltava kakkosessa Lajusen ja Järvisen kanssa. Tällöin kolmoskenttä olisi myös maistuva Haapala-Ilomäki-Peltola.

--- Lainaus päättyy ---
Niin onhan Tapparalle tulossa kolme kovaa hyökkäyspäähän kykenevää kenttää. Olis minusta aika herkullinen myös Peltola - Ilomäki - Laine.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: 30# - Elokuu 15, 2015, 12:29:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Elokuu 15, 2015, 11:20:18 ---Itse en eilistä peliä nähnyt, mutta jos palstaveljiin on uskominen ja Laine parantanut menoaan, niin ilman muuta kokeiltava kakkosessa Lajusen ja Järvisen kanssa. Tällöin kolmoskenttä olisi myös maistuva Haapala-Ilomäki-Peltola.

--- Lainaus päättyy ---
Niin onhan Tapparalle tulossa kolme kovaa hyökkäyspäähän kykenevää kenttää. Olis minusta aika herkullinen myös Peltola - Ilomäki - Laine.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon aika tulee vielä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta