Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (106/213) > >>

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Elokuu 11, 2015, 09:24:34 ---Minä olen menossa tänään

--- Lainaus päättyy ---

Kävin Sentterissä. Joukkue meni kahdessa ryhmässä, kahdessa kaukalossa, joten en luonnollisesti voinut olla molemmissa paikoissa yhtaikaa.
RBK:ssa oli ns. ykkönen ja ehkä neloskentän miehiä.
Ketjuissa on kussakin 4 miestä,eli yksi vaihtomies. Ykkösessä menivät Dixon, Kuusela, Savinainen ja ehkäpä se oli Honkanen.
Peksi ja Aalto oliviat yksi pakkipari. Toisessa pakissa oli Mäkinen ja ?.

Levchi ja Tanus olivat ainakin toisessa kentässä ja lisäksi ? ja Sasha..

Toisesta ryhmästä voin sanoa sen, että Lajunen menee Järvisen ja Haapalan keskellä. Juki taisi olla se neljäs.

Tuon perusteella ykkönen ja kakkonen ovat selviä koostumuksiltaan.
Minun johtopäätös nyt on, että kolmosessa tulee alussa menemään Ilomäki, Pelotola ja Laine ja nelosessa ehkä Tuomisto, (Rauhala) Kaksonen ja
Karjalainen. Pakkipareja en seurannut.

Ota tuosta nyt sitten selvää. Olin katsomossa erään SUUREN kiekkopersoonan kanssa, ja aika paljon piirrettiin läppitaululle ja poikien harjoittelun katselu jäi vähemmälle. :D :D

axe:
Iltapäivällä oli joukkue yhdessä kaukalossa, tosin nuorisojengiä puuttui ainakin Mäkinen, Rauhala, Laine, Tanus, Levtchi.

Savinainen-Dixon-Kuusela
Järvinen-Lajunen-Haapala
Peltola-Tuomisto-Heikkilä
Kaksonen-Ilomäki-Karjalainen

Saravo-Aalto
Kankaanperä-Plastino
Bonsaksen-Elorinne
Puistola-Rouhiainen

Honkanen ja Barkov olivat hyökkääjinä myös menossa, toinen vapautteli ketjukierrossa sinisistä aina yhtä pelaajaa ja toinen valkoisista.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Elokuu 11, 2015, 15:53:32 ---Iltapäivällä oli joukkue yhdessä kaukalossa, tosin nuorisojengiä puuttui ainakin Mäkinen, Rauhala, Laine, Tanus, Levtchi.

Savinainen-Dixon-Kuusela
Järvinen-Lajunen-Haapala
Peltola-Tuomisto-Heikkilä
Kaksonen-Ilomäki-Karjalainen

Saravo-Aalto
Kankaanperä-Plastino
Bonsaksen-Elorinne
Puistola-Rouhiainen

Honkanen ja Barkov olivat hyökkääjinä myös menossa, toinen vapautteli ketjukierrossa sinisistä aina yhtä pelaajaa ja toinen valkoisista.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo alkaa jo antamaan merkkejä tulevasta perjantaista. Uskon, että Laine kiilaa vielä kolmos-neloskenttään.

Tapparan miäs:
Itse uskon että Laine tuohon Heikkilän paikalle nousee kun vielä aikas samantyylisiä pelaajia ovat.

Andy:
Kaksi ekaa siis juuri ne, mitä on odotettu. Heikkilä saa varmasti alkukaudesta kunnon näyttöpaikan, koska Tapola niin kovasti miehen tänne halusi. Laineen kohdalla ei uskalla sanoa mitään, ihan näyttöjen mukaan peliaikaa. Toivottavasti edes joku tuntemattomimmista nousisi uudelle tasolle, sillä muuten ei kovin paljon syvyyttä hyökkäystehojen muodossa löydy alaketjuihin.

Pakkiparit tutut ja turvalliset. Peksi ja Aalto jälleen vuoden hitaampina ykkösparissa ja Kanki pelaa hyökkäävän pakin kanssa. Kolmospari onkin rautaa, ei tarvi pelätä yhtään kun Bonsa ja Elorinne ovat kentällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta