Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (98/213) > >>

jurpo:
Instagramin kuvista seitsemäs kuva. Se jossa on viiden hemmon ryhmä, ketä on se mies Pajpachin ja Barkovin välissä??

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: jurpo - Heinäkuu 31, 2015, 08:25:34 ---Instagramin kuvista seitsemäs kuva. Se jossa on viiden hemmon ryhmä, ketä on se mies Pajpachin ja Barkovin välissä??

--- Lainaus päättyy ---

Kankaanperä. Laitetaan vielä että se kuva on tiistailta jolloin oli vielä parta ajamatta, housujen testauskuva taas on torstailta.

jurpo:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Heinäkuu 31, 2015, 09:29:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jurpo - Heinäkuu 31, 2015, 08:25:34 ---Instagramin kuvista seitsemäs kuva. Se jossa on viiden hemmon ryhmä, ketä on se mies Pajpachin ja Barkovin välissä??

--- Lainaus päättyy ---

Kankaanperä. Laitetaan vielä että se kuva on tiistailta jolloin oli vielä parta ajamatta, housujen testauskuva taas on torstailta.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedotuksesta. Jotenkin se ei vaan vieläkään, useamman katselukerran jälkeen näytä kangelta. Jotenkin vaan toiveet heräs, että noin iso ja parrakas kaveri, että oisko uusi hyökkääjä..

minijannu:

--- Lainaus käyttäjältä: Sardion - Heinäkuu 30, 2015, 09:05:33 ---Pientä ketjulottoa vielä kehiin:  :)

#19 Savinainen - #17 Dixon - #71 Kuusela
#25 Haapala - #24 Lajunen - #44 Järvinen
#81 Peltola - #22 Ilomäki - #91 Tuomisto
#27 Kaksonen - #42 Rauhala - #26 Karjalainen
(#29 Laine)

#23 Elorinne - #38 Aalto
#12 Kankaanperä - #18 Plastino
#6 Saravo - #47 Bonsaksen
(#20 Mäkinen)

#33 Karhunen
(#35 Noronen)

Ja ylivoimat pelipaikoittain:

#71 Kuusela - #19 Savinainen - #17 Dixon
#18 Plastino - #44 Järvinen

#22 Ilomäki - #81 Peltola - #25 Haapala
#38 Aalto - #24 Lajunen

Ja alivoimat:

#81 Peltola - #24 Lajunen
#6 Saravo - #47 Bonsaksen

#27 Kaksonen - #42 Rauhala
#23 Elorinne - #12 Kankaanperä

#71 Kuusela - #19 Savinainen

#26 Karjalainen - #22 Ilomäki

--- Lainaus päättyy ---
Omasta mielestä ihan fiksun näkönen, itse tosin luulen (tai toivon) että Henkka siellä ykkösessä pelaa. Haluaisin myös tietää miksi Järvisen pitäisi olla laituri?

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: minijannu - Elokuu 01, 2015, 14:58:53 ---Omasta mielestä ihan fiksun näkönen, itse tosin luulen (tai toivon) että Henkka siellä ykkösessä pelaa. Haluaisin myös tietää miksi Järvisen pitäisi olla laituri?

--- Lainaus päättyy ---
Uskoisin asian johtuvan Järvisen huonosta aloitustaidosta. Lajunen on myös puolustavampi pelaaja kuin Järvinen.  Sentterin pitää kyetä pelaamaan molempiin suuntiin. Kun taas laitureilla on vapaampaa, ja Järvisen vahvuudethan ovat tunnetusti hyökkäyksessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta