Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (45/213) > >>

Messi:
Kaverit sotkee nyt puurot ja vellit. Alivoimaavastuu, ja siinä hyvin pärjääminen on
ihan eriä peliä, kuin puolustaa ja tehdä tulosta tasakentin. Siitä tuo -12

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Toukokuu 09, 2015, 18:22:18 ---Kaksonen pelasi nöyrästi oman pään -12

--- Lainaus päättyy ---

Ja Aalto oli jaloissa omassa päässä +12.

On täällä kyllä viiltävää tilastoanalyysia. Onneksi Tapola näkee ja ymmärtää muutakin kuin joukkueen tilastot. Omasta mielestäni Tapparan valmennus ja johtoporras ansaitsee luottamusta todella paljon enemmän, kun täällä taaskaan annetaan.

Itse ainakin odotan toukokuun ulostuloon asti joukkueen suhteen ja jatkan sitten pohdintaa iskukyvystä. Sittenkin "tekeminen ratkaisee kaiken" ;D. Hyvänä esimerkkinä Kolomatis, josta olin (moni muukin oli..) etukäteistiedon ja tilastojen perusteella aivan varma onnistumisen suhteen ja mies olikin lähes täysi huti loppuun asti.

sennas:
Koskas tämmönen ulostulo on?

Kadg:
Kaksonen on mielestäni erittäin hyvätasoinen pelaaja nelosketjuun. Nelonen ei voi koostua mistään junnuista eikä toisaalta tässä tilanteessa kannata suurinta panostusta käyttää neloskentän kaverien uusimiseen, sillä nelonen on ollut ihan hyvä Tapparassa. Kaksonen tuo jalkoja, alivoimapelaamista, kelvollista puolustustyöskentelyä ja silloin tällöin saattaa tehoillakin - potentiaalia tähän kuitenkin on nähty kaverilta. Itse olen ainakin todella tyytyväinen ja oikeastaan yllättynyt, että mies saatiin pidettyä meillä, jossa ei varmaankaan ole isompaa vastuuta tulossa, mitä kolmena viime kautenakaan. Olisin odottanut, että Kaksonen olisi isomman vastuun halussa koittanut jossain muualla. Miehellä on nyt kolmesti kokemusta finaalipeleistäkin. Ketä tuonne neloseen sitten kannattaisi pistää lähtökohtaisesti? Turhaan ei kannata rulettia pyörittää.

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: sennas - Toukokuu 09, 2015, 20:43:03 ---Koskas tämmönen ulostulo on?

--- Lainaus päättyy ---

Päivää ei ole vielä julkaistu, muttta harjoituskauden avauksen kohtaan sellainen on aina ollut ja pelaajisto on julkaistu samassa yhteydessä niin pitkälle kun sopimuksia on saatu tehtyä. Tänäkin vuonna pari hankintaa jäänee kesä-elokuulle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta