Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (42/213) > >>

Axe Boobs:

--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Toukokuu 09, 2015, 14:13:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AnSo - Toukokuu 09, 2015, 14:03:46 ---. Itse odotan ainakin Peltolalta nousemista kärkiketjuihin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on kyllä klassikko :D Itse lopetin odottelun viime kauden jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
Mä lopetin jo vuosia sitten. Juki on Juki, hänellä on omat vahvuutensa eikä hyökkäysalueen peli kuulu niihin. Hieno jääkiekkoilija kuitenkin.

Noin yleisesti täällä on ihan liian pessimistinen ilmapiiri. Ei mikään lätkäjoukkue ole toukokuussa yhtä vahva kuin huhtikuussa. Se että joukkueesta lähtee nyt avainpelaajia oli nähtävissä jo pari vuotta sitten kotisivujen pelaajat-osiosta. Kevään 2014 hopeajoukkue pysyi suorastaan luonnottoman hyvin kasassa ja nyt tavallaan maksetaan sitä velkaa pois. Vaikka meidän purresta lähti keulakoriste (Palola ja kumppanit), on siinä edelleen vahva ja virtaviivainen runko jäljellä. Ainoa mistä on syytä olla huolissaan on se, että peräsin (Metsola) lähtenee myös, ja jollei sitä korjata ei paatti seilaa pitkälle.

ekunkikat:
Hyvin kirjoitettu Axe Boobs. Lisätään nyt vielä, että masto (sentteriosasto) on myös edelleen vahva. Sanoisin kuitenkin, että purjeita pitäis paikkailla ja niin varmasti vielä tapahtuukin. Parilla laatulaiturilla. Noita syvyyspelaajia on nyt ihan riittämiin.

Itse en välttämättä hommais edes pakkeja lisää tj:na. Nyt nostaisin Aten pelaavaan kuusikkoon ja Lekistä tai A:sta jos ei löytyis hädän tullen apuja niin reagoisin kesken kauden. Toki Tuukka tai Kanki kelpais...

Battleaxe73:
Negatiivisuus kumpuaa lähtijöiden suuresta määrästä ja kovasta tasosta. Toisaalta eiks nää ny melkein kaikki ole olleet jo selvillä ajat sitten. 100 % varmuudella lisää pelaajia tulee. Kysymys on vaan siitä, että ketä. Lajunen ja Ilomäki kelpaa mulle.

Lisäksi kauden aikana tulee kuten ennenkin 1-3 lähtökohtaisesti "kovaa" hankintaa. Emme siis vielä tiedä millainen se rosteri tulee olemaan.

Kyllähän se ulospäin nyt kuitenkin näyttää pajatso tyhjenee tyyppiseltä tilanteelta. Leinonen vois markkinointimielessä tulla vähän ulos ja valottaa tilannetta. Mitään haittaa siitä ei olisi. Kolme katkeraa hopeaa ja tähdet lähtee= ei myy kausikortteja. Itelle tulee kausari ja parkkikortti jne. Mutta mä oonki ikifani.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: juujuujep - Toukokuu 09, 2015, 13:02:49 ---Itse olisin pakeista luopunut Aallosta

--- Lainaus päättyy ---
On kyllä turhake tuolla viime kauden 0.59 PPG:llä ja joukkueen toiseksi parhaalla +- lukemalla (+14).

Kolme Seppää:
Tapparalla on runko ihan hyvin kasassa jo toukokuussa ja Lajusen lisäksi tulee varmasti pari laadukasta lisähankintaa. Olen varma siitä, että Tappara saa kasaan hieman pienentyvälläkin budjetilla top 4-tasoisen kokoonpanon.

Maalivahtiosasto on vaikeimmin paikattavissa, mutta nyt siirryttäneen yhden veskarin ääripeluutuksesta siihen, mitä muutkin harrastavat ja maalinsuulle hankitaan pari ykkösveskarin mitat täyttävää torjujaa kilpailemaan päävastuusta. Pakiston osalta toiveissa on yksi kiekollinen dynamo. Hyökkäykseen taasen tarvitaan puolustava sentteri sekä 1-2 laituria. Haapala ja Laine saavat mahdollisuuden ottaa askeleen kohti EHT-tasoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta