Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (41/213) > >>

AnSo:
Heh, omia junnuja pitäis aina ajaa joukkueeseen mutta kuitenkin pitäisi tehdä kärkihankintoja jotta on mahkuja mestaruuteen. Pitäis varmaan laittaa Mikki sivuun ja yrittää saada vanha kunnon Virmas Masa tilalle ja "näillä mennään"
Tällä hetkellä keskusta on hankittu ja mielestäni hyvällä mallilla. Eikä se laituripuolikaan mikään huono ole vaikka siitä moni suurta huolta pitääkin. Kuusela, Peltola, Haapala ja Ilomäki/Järvinen ovat kaikki 1.-2. ketjun laitahyökkääjiä kun kemiat kohdillaan. Itse odotan ainakin Peltolalta nousemista kärkiketjuihin.
Jos nyt vaan odotetaan vaikka kesään saakka ennenkuin vedetään paniikkinappulaa...

cace6969:
Minä odotan että Haapala tekee semmoset 30-40pistettä ens kaudella, jos vaan paikat on kunnossa ja kestää.

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Toukokuu 09, 2015, 13:53:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Limutus - Toukokuu 09, 2015, 13:30:16 ---Rosteri vaikuttaa vielä riittämättömältä jos mitalikamppailuihin mielitään, mutta tuota Kaksosen jatkosopimusta on edelleen pakko ihmetellä. Näytöt Tappara-paidassa lähes olemattomat, ei asiaa enää ylempiin ketjuihin tehottomuuden vuoksi ja mielestäni taas vääräntyyppinen pelaaja nelosketjun rouhijaksi. Esim. menneen kauden runkosarjapisteet 4+5 sekä plusmiinuslukema -11...ja seurauksena kahden vuoden kiinnitys. Nimenomaan tällaisissa tapauksissa olisin halunnut mielummin sitä nuorta potentiaalia korvaamaan tontin, joko omista junnuista tai muualta.

--- Lainaus päättyy ---
Mää en oo ikinä ymmärtäny sitä ajatusta, että 4 ketju täytettäisiin junnuilla. Tai riippuu vähän junnuista. Mun mielestä 4 ketjussakin tarvitaan kokemusta ja laatua. Jos siis halutaan menestyä. En ota kantaa onko Kaksonen semmonen.

--- Lainaus päättyy ---
Mää otan kantaa ja sanon ettei Kaksonen ole sellainen. Täys huti koko ukko, ja en muistanutkaan, että jatkot just tehtiin. Muskelia neloseen tarvitaan. Omat junnut voi olla kolmosessa ja jos rahkeet riittää niin ylempänäkin.
Kyllä tässä nyt kuun loppuun ainakin voi rauhassa katsoa ketä tulee. Turha tässä on kirvestä kaivoon heittää. Juhlavuosi kuitenkin tulossa ja muistetaan, että turskaa tulee jos ei yritetä menestyä, nyt pari kautta voittoo tahkottu niin tuskin ruvetaan alas ajamaan.

Virveliä kainaloon:

--- Lainaus käyttäjältä: AnSo - Toukokuu 09, 2015, 14:03:46 ---. Itse odotan ainakin Peltolalta nousemista kärkiketjuihin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on kyllä klassikko :D Itse lopetin odottelun viime kauden jälkeen.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: Limutus - Toukokuu 09, 2015, 14:01:19 ---..i. Tuolla "muualta" tarkoitan vaikka esimerkiksi nuorta Mestis-pelaajaa jolla olisi potentiaalia kasvaa isompaan rooliin ajan myötä.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös sinne viime kauden lopulla tullut Heikkilä ja Tuomisto? Nämä ovat juuri niitä projekteja, potentiaalisia hakuja.
Ja en todella ymmärrä tätä "omat junnut neloseen". Jos siellä on tasoltaan riittämättömiä pelaajia useampia, näkyy se esim. erikoistilanteissa vääjäämättä. Tapparalla ei niitä talentteja sinne ole heitellä täytteeksi Kärppien tapaan. Kaksonen on varmasti aika edullinen ja varma liigapelaaja, joka hoitaa lisäksi hyvin alivoimavastuuta.
Ja jos Rauhalasta haluaa joskus sen nelossentterin, niin ei siihen laiturina kasva.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta