Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (34/213) > >>

Lare:
Mun mielestä Heikkilä taas näytti muutaman näyttöpaikan perusteella olevan aika kaukana vakiopaikasta liigakokoonpanossa. Itseäni ei ainakaan vakuuttanut tippaakaan.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Toukokuu 07, 2015, 19:47:58 ---Mun mielestä Heikkilä taas näytti muutaman näyttöpaikan perusteella olevan aika kaukana vakiopaikasta liigakokoonpanossa. Itseäni ei ainakaan vakuuttanut tippaakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kovin hitaalta vaikutti. Potentiaalia varmasti on, mutta ei tuo nähty taso vielä Liigaan riitä millään.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Toukokuu 07, 2015, 19:52:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Toukokuu 07, 2015, 19:47:58 ---Mun mielestä Heikkilä taas näytti muutaman näyttöpaikan perusteella olevan aika kaukana vakiopaikasta liigakokoonpanossa. Itseäni ei ainakaan vakuuttanut tippaakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kovin hitaalta vaikutti. Potentiaalia varmasti on, mutta ei tuo nähty taso vielä Liigaan riitä millään.

--- Lainaus päättyy ---
No ei se ainakaan hidas ollut. Ei vauhdin kanssa mitään ongelmia. Pelitavassa ei luonnollisestikaan ollut täysin sisällä ja siksi välillä oli myöhässä tilanteista.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: Väsyneet Kädet - Toukokuu 07, 2015, 20:31:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Toukokuu 07, 2015, 19:52:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Toukokuu 07, 2015, 19:47:58 ---Mun mielestä Heikkilä taas näytti muutaman näyttöpaikan perusteella olevan aika kaukana vakiopaikasta liigakokoonpanossa. Itseäni ei ainakaan vakuuttanut tippaakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kovin hitaalta vaikutti. Potentiaalia varmasti on, mutta ei tuo nähty taso vielä Liigaan riitä millään.

--- Lainaus päättyy ---
No ei se ainakaan hidas ollut. Ei vauhdin kanssa mitään ongelmia. Pelitavassa ei luonnollisestikaan ollut täysin sisällä ja siksi välillä oli myöhässä tilanteista.

--- Lainaus päättyy ---
Ok. Oli vähän ehkä vähän turhan jyrkästi sanottu multa :)

Luuseri:
Ei tässä mitään aleta korvaamaan yks yhteen lähtijöitä. Realistinen ja sopiva tavoite lienee ens kaudella kuuden joukkoon ja siihen nähden tilanne näyttää hyvältä. Nyt annetaan kasvun paikkaa vanhoille ja näytön paikkaa uusille. Taas alkaa se prosessi joka huipentuu sitten joskus, ehkä kolmen vuoden päästä. Pitää vaan pystyä myöntää että nyt ei tavoitella välttämättä finaalipaikkaa. Nyt tehdään uusia pelimiehiä ja luodaan pohjaa tulevalle. Eikä valittamista pitäis olla kannattajilla, täähän on hieno ja mielenkiintoinen tilanne.

Meiltä löytyy joukkueesta paljon hyviä tyyppejä, paljon potentiaalia. Huvittaa nuo puheet että pitäis vielä hankkia niin ja niin kova pelimies sille ja sille paikalle. Toki joitain hankintoja vielä tulee, mut eiköhän kaikki tähtää muuhun kuin ensi kevään kannujahtiin. Rakentamista... Ja tästä syystä ei edes kannata tehdä esim. Greenin (hieno mies, arvostan!) kanssa sopimusta.

Kirjotin tän lähinnä tuon huhuketjun "innoittamana"...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta