Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (212/213) > >>

Niakku:
Älkää ny hyvät palstaveljet/siskot antako näitten sport/ilves nousujen hämätä tämän porukan tasoo ,ehkä näissä on ollut hiaman jotaim muutaki ku kovaa asennetta/loppuun pelaamista ,oon erellee sitä miältä ,että jotai tartis teherä ,jos ja kun keväällä meinataa jotai muutaki ku murjottaa ja syleksien potkia lumipenkkoja.

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Niakku - Joulukuu 17, 2015, 23:41:07 ---Älkää ny hyvät palstaveljet/siskot antako näitten sport/ilves nousujen hämätä tämän porukan tasoo ,ehkä näissä on ollut hiaman jotaim muutaki ku kovaa asennetta/loppuun pelaamista ,oon erellee sitä miältä ,että jotai tartis teherä ,jos ja kun keväällä meinataa jotai muutaki ku murjottaa ja syleksien potkia lumipenkkoja.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka ne nousut tapahtuivatkin  ennalta heikompia joukkueita vastaan, ei niitä sovi väheksyä. Mä ainakin olen luottavainen kevättä kohden, kun näin ettei (tämäkään) Tappara luovuta! Se oli mun mielestä noiden pelien tärkein anti, näin fanin näkökulmasta. Toki ei ne pinnatkaan haitannut.  :D

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: Niakku - Joulukuu 17, 2015, 23:41:07 ---Älkää ny hyvät palstaveljet/siskot antako näitten sport/ilves nousujen hämätä tämän porukan tasoo ,ehkä näissä on ollut hiaman jotaim muutaki ku kovaa asennetta/loppuun pelaamista ,oon erellee sitä miältä ,että jotai tartis teherä ,jos ja kun keväällä meinataa jotai muutaki ku murjottaa ja syleksien potkia lumipenkkoja.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, ei anneta etenkään Ilves nousun hämätä porukan tasoo, kun Kulmala ja Kuru viä poistuu tosta nousun tehneestä jengistä!! No joo, tilalle tulee Kuusela, Lajunen, Laine ja Savinainen, mutta ei niillä kuuhun mennä.

cace6969:
Niin ei kukaan tiedä vielä mikä on tämän joukkueen lopullinen taso tällä kaudella ja mikä edes on se lopullinen joukkue. Potentiaalia on mihin vaan. Pitää vaan raapia pisteitä sen verran, että päästään hyvistä asetelmista pudotuspeleihin. Siellä se lopullinen taso sitten nähdään.

axe:
Nyt jo kannattaa muistaa että vaikka ny jonku ihmeen kautta tuamarien avustuksella tai jotenki satuttaiski säkällä voittaan toi mestaruus tai ees pääseen pleioffeihin, niin huanosti on silti pelattu, mutta muut vaan on ollu huanompia. Mum miälestä olis parasta ny ku jouluki on tulossa että ostettais kaikki toisillemme lahjaks partateriä niin saaraan verellä sit kimpassa ranteita auki, voitettiin tai ei. Pääasia että kaikkia masentais.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta