Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?

<< < (204/213) > >>

tappawafanfoeva:
Eiköhän tässä katsota mikä on tämänhetkinen taso liigassa ja tarkkailla kevään mittaan että kannattaako tarjota try-outia ensikesänä. Se että joku Levtchi menettää kaksi liigapeliä kokemusta on täysin mitätön hinta tällaiselle kokeilulle.

axe:
Mun mielestä JYPin loukkaantumisten paikkaajien nosto omista on erittäinkin hyvä vertailukohta nimenomaan Levtchiin. Ei Jyväskylässäkään paikkaajat ihan keitä tahansa junnunostoja ole olleet, vaan kaikilla niillä näyttää olevan vähintään kausi, joillain 3-4 kauttakin Mestistä takana JYP-Akatemiassa. Siellä se "akateemisuus" toimii, on miesten peleihin tottuneita nostettaviakin. Sen sijaan Levtchi on päässyt pelaamaan Mestistä tällä kaudella vain 9 peliä, ei ilmeisesti ole ollut riittävän hyvä vielä miesten tasolle vaan tarvii lisää aikaa, voimaa, kokemusta. Miksi pitäisi nostaa nyt Liigaan jos ei taso riitä Mestikseenkään?

KILO:
Näin tutolainen kuvaili lainapelaajia minulle:

Kulmala: "Young gun, nouseva tähti."
Kuru: "Oi-oi, onneksi olkoon, Tappara!"

Syväluotaavaa analyysia.

Ckulma:
Kulmalaa pitkään aikaan näkemättä vaikea sanoa nykytilanteesta. Mutta jos vuosi sitten olisi Kulmala saapunut lainalle, olisin ollut huutamassa pitkää pahvia.
Katsotaan onko kehitys jatkunut samana. Joten Kulmalan stuntista innoissani, toivottavasti saa YV-aikaakin niin kuin Kärppien Hokki-laina Piispanen.

Battleaxe73:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 14, 2015, 08:18:28 ---Mun mielestä JYPin loukkaantumisten paikkaajien nosto omista on erittäinkin hyvä vertailukohta nimenomaan Levtchiin. Ei Jyväskylässäkään paikkaajat ihan keitä tahansa junnunostoja ole olleet, vaan kaikilla niillä näyttää olevan vähintään kausi, joillain 3-4 kauttakin Mestistä takana JYP-Akatemiassa. Siellä se "akateemisuus" toimii, on miesten peleihin tottuneita nostettaviakin. Sen sijaan Levtchi on päässyt pelaamaan Mestistä tällä kaudella vain 9 peliä, ei ilmeisesti ole ollut riittävän hyvä vielä miesten tasolle vaan tarvii lisää aikaa, voimaa, kokemusta. Miksi pitäisi nostaa nyt Liigaan jos ei taso riitä Mestikseenkään?

--- Lainaus päättyy ---

Entäs Tanus? Ilmeisesti ei ole luottoa? Tietysti on hyvä olla varalta yksi mies, mutta ajaako Kulmala ja Kuru Tanuksenkin ohi. Toki ymmärrän, että Lekilläkin pitää olla miehiä ja eihän tämä iso asia ole jos kahteen peliin hankitaan lainamiehiä. Kyllä minä Tanuksen asemassa ottaisin tämän sillä tavalla, että jos nytkään ei mahdu pelaan niin ei liene tulossa näytönpaikkoja jatkossakaan. Tokihan se on niin, että jos taso ei riitä niin sitten ei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta