Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 27.1.2015 (Ti)

<< < (6/10) > >>

bastardo:
No jopas oli paskaa lätkyttelyä. Lisäpiste lähti ihan oikeaan suuntaan, niin hyvin HPK sai puolustettua Tapparan vaarattomaksi. Jäljelle jäi innotonta puuhastelua, josta hyvänä esimerkkinä ylivoima. Mun mummokin olisi siirtänyt kiekkoa nopeammin.

coly:
Jaha. Heti itkuvirttä väännetään.

Ihan hyvä ottelu Tapparalta, ei siinä mitään. Kyllä mä ainakin ihan mielellään peliä katsoin ja Tapparan otteita seurasin, enkä tuota paskaksi saa mitenkään käännettyä vaikka tappio rankipotkuilla tuli. Vähän harmittaa, että viimeisen erän momentumin tuomarit käänsi HPK:lle.

Kankaantaan profeetta:
Tapparan kenttäpeli oli hyvää. Se oli vastustajaa parempaa sekä ali- että ylivoimilla ja tasakentällisin lyhyitä jaksoja lukuunottamatta.

Juuse Saros näytti mitä tarkoittaa voittava maalivahti. HPK voitti pelin tasan siihen, että Saros vei maalivahtien kaksinkamppailun selvästi. Millään muulla HPK ei olisi voittanut tänään peliä. Tuollaisella rauhallisuudella varustettu maalivahti rauhoittaa koko kentän. Arvostan.

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 27, 2015, 21:06:13 ---Jaha. Heti itkuvirttä väännetään.

Ihan hyvä ottelu Tapparalta, ei siinä mitään. Kyllä mä ainakin ihan mielellään peliä katsoin ja Tapparan otteita seurasin, enkä tuota paskaksi saa mitenkään käännettyä vaikka tappio rankipotkuilla tuli. Vähän harmittaa, että viimeisen erän momentumin tuomarit käänsi HPK:lle.

--- Lainaus päättyy ---

Yritykset oli sun mielestä hyviä?

Corkscrew:
Saros oli aika kovassa vedossa ja toisaalta Tapparan ratkaisut välillä huonoja. Malinenkin kun laukoisi joskus vaikka suoraan kun saa kiekon sektoriin niin voisi upota, vaikka aika hienosti veivaili taas. Tapparalla oli kyllä itseluottamusta ja pelihuumoria rutkasti mukana, mutta tappomeininki puuttui.

Greeniä haluaisin nähdä paljon enemmän jäällä. Nyt tuntuu siltä että heikot alkukauden otteet näkyvät edelleen peliajassa, vaikka mies on kovassa tikissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta