Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 27.1.2015 (Ti)

<< < (5/10) > >>

Linden #16:
Pieni yksityiskohta illan peliin. Jouni Saukkonen on liigan sivuilla merkattu toiseksi päätuomariksi. Siis sikäli nostin vaan esiin, että on Tampereen Jääkiekkotuomarikerhosta, ex-tapparalainen(junnuista) ja hänen poikansakin pelaa Tapparan junnuissa.
Eikö näissä joskus ollut joku esteelisyysjuttu?! Ei sillä, että se meidän eduksi kääntyisi. Ennemmin päinvastoin. Niin ainakin itsellä kävi junnupelejä puhaltaessa, ennemmin oli tiukempi, ettei kukaan päässyt sanomaan minun suosineen Tapparaa.

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 27, 2015, 17:03:26 ---Pieni yksityiskohta illan peliin. Jouni Saukkonen on liigan sivuilla merkattu toiseksi päätuomariksi. Siis sikäli nostin vaan esiin, että on Tampereen Jääkiekkotuomarikerhosta, ex-tapparalainen(junnuista) ja hänen poikansakin pelaa Tapparan junnuissa.
Eikö näissä joskus ollut joku esteelisyysjuttu?! Ei sillä, että se meidän eduksi kääntyisi. Ennemmin päinvastoin. Niin ainakin itsellä kävi junnupelejä puhaltaessa, ennemmin oli tiukempi, ettei kukaan päässyt sanomaan minun suosineen Tapparaa.

--- Lainaus päättyy ---
Mun muistakseeni esteellisyys tulee vasta poffeissa.

Virveliä kainaloon:
On muuten aika huikee(tästä sakkoa) matsi ykkösen keskikaistalla. Malinen vs. Vänttinen. Jos ei peli muuten innosta, niin tässä on kyllä kovan luokan tärppi. Ainakin, jos Tapola ei lähde Vänttisen tehonyrkkiä matsaamaan nelosella.

Andy:
Karjalainen ja Kaksonen ovat huilanneet jo yhden pelin, nyt on Masin vuoro. Tuskin tässä missään säästelystä on kysymys, Tapolalla on 6 laituria jotka pelaavat aina ja nämä kome kiertävät nyt nelosessa. Masi ei todellakaan taida olla mikään Tapolan suosikkipelaaja näyttöpaikoista päätellen.

janneojanenonjumala:
HPK on pelannut viime peleissä paremmin ja saalistanut pisteitä, mutta siitä huolimatta kaikki muut paitsi 3p. tästä ottelusta olisi itselleni pettymys. HPK kaatuu tänään ekaa kertaa tällä kaudella ja varsinaisella peliajalla 1-3 maalin erolla. Dixon varmaan parantaa edelleen tosta floskaviikonlopusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta