Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 24.1.2015 (La)

<< < (9/11) > >>

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 25, 2015, 01:12:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Tammikuu 24, 2015, 23:00:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 24, 2015, 22:54:44 ---#18 Josh Green 1-2 (#44 Jan-Mikael Järvinen, #34 Olli Palola) YV2, VM

Liigan seurannan mukaan Aalto ei sit saa edes syöttöä tuohon maaliin. Mielenkiintoista :D

--- Lainaus päättyy ---

Samaa piti tulla ihmettelemään, Aallon viivakudin ilmeisesti ohjasi 3 äijää sisään? Liigapörssin takia olen huolissani.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on Green liikapörssissä kapteenina ja se oli voittomaali, tämä kelpaa siis mulle hyvin. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ollu tällä jaksolla vissii viimeset 15 pelipäivää kokoonpano: Olli Palola(C), Kristian Kuusela, Otto Rauhala, Aleksi Elorinne, Pekka Saravo ja Juha Metsola. Tänään ropisi 67pojoo, mut Bluesia vastaan esim. kilahti 79pistettä. Kannattaa luottaa Tapparaan😂

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 25, 2015, 01:12:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Tammikuu 24, 2015, 23:00:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 24, 2015, 22:54:44 ---#18 Josh Green 1-2 (#44 Jan-Mikael Järvinen, #34 Olli Palola) YV2, VM

Liigan seurannan mukaan Aalto ei sit saa edes syöttöä tuohon maaliin. Mielenkiintoista :D

--- Lainaus päättyy ---

Samaa piti tulla ihmettelemään, Aallon viivakudin ilmeisesti ohjasi 3 äijää sisään? Liigapörssin takia olen huolissani.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on Green liikapörssissä kapteenina ja se oli voittomaali, tämä kelpaa siis mulle hyvin. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Emmää oo katkera Greenin voittomaalista, se on mulle ihan fine, mutta mää haluan mun passini :)

Mailman:
Nythän tuohon Tapparan toiseen maaliin onkin korjattu tekijät oikein (jos/kun kerran Green osuman siis ohjasi).
Aalto siis ensimmäisenä syöttäjänä niin kuin luonnollisesti pitääkin olla.
http://liiga.fi/ottelut/2014-2015/runkosarja/34544/seuranta/

Line:
Kiitos Tappara! Tuossa hallissa on niin monta ikävää hetkeä tullut koettua vuosien varrella, että tämä pelasti paljon eikä unohdu koskaan.  ;D

taakka:
Kyllähän TPS näyttää sen mitä voi pahimmillaan valmentajan vaihdos saada aikaan. Ville Vahalahden lähtö pari kautta sitten taisi olla turkulaisille kovempi isku kuin alun alkaen osattiin kuvitella. Kyllä turkulaiset seilaavat tällä hetkellä aivan tuuliajolla. Mutta omapa on murheensa, hankalaa se on ollut täälläkin.

Kun Elomo nyt vaahtosi pressissä Mikki Hiiristä niin pistetään nyt vaikka tänne tämäkin linkki.

Tepsijunnuilla oli kisa: mikä joukkue myy eniten lippuja edustuksen lauantaiseen peliin.

Kisan voitti ylivoimaisesti F-nollavitoset, joka sai melkein 600 lippua kaupaksi. Palkinnoksi hienosta urakastaan F-junnut saivat kunnian saattaa TPS:n edustusjoukkueen jäälle Tappara-peliin. Ja vierailla edustusjoukkueen pukukopissa ottelun jälkeen.

Ilta ei kuitenkaan ollut pikkupoikien vierailulle paras mahdollinen. Tappara nöyryytti Palloseuraa lukemin 8–1 ja TPS-kopin tunnelma oli ottelun jälkeen apea.

Pitkän odottelun jälkeen innokkaat pojat pääsivät kuitenkin lopulta – alun alkaen luvattu vierailu tyrmättiin – koppiin tervehtimään esikuviaan ja hakemaan heiltä nimmareita – niiltä harvoilta, jotka viitsivät jäädä paikalle poikia tapaamaan.

Yhtä vastuuttomasti kuin edustusjoukkueen pelaajat pakoilivat nuoria fanejaan, he myös esiintyivät sitä ennen jäällä. Kun Tappara pääsi kahden maalin johtoon, TPS nosti kädet pystyyn ja tamperelaiset leikittelivät 8–1 -voiton.

http://kiekko.ts.fi/uutiset/tepsin-ammattilaiset-pakenivat-omia-f-junnuja

Junnut tehnyt todella hienon ja kovan duunin myydessään lippuja peliin ja suurin osa pelaajista häipyy paikalta. Ymmärrän kyllä että ketuttaa mutta kuitenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta