Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 24.1.2015 (La)

<< < (8/11) > >>

peterra:
#18 Josh Green 1-2 (#44 Jan-Mikael Järvinen, #34 Olli Palola) YV2, VM

Liigan seurannan mukaan Aalto ei sit saa edes syöttöä tuohon maaliin. Mielenkiintoista :D

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 24, 2015, 22:54:44 ---#18 Josh Green 1-2 (#44 Jan-Mikael Järvinen, #34 Olli Palola) YV2, VM

Liigan seurannan mukaan Aalto ei sit saa edes syöttöä tuohon maaliin. Mielenkiintoista :D

--- Lainaus päättyy ---

Samaa piti tulla ihmettelemään, Aallon viivakudin ilmeisesti ohjasi 3 äijää sisään? Liigapörssin takia olen huolissani.

Mailman:
Mää luulen, että tässä vaan tapahtui inhimillinen erehdys. Kun kiekko sitten kaiketi jostain Greenin vermeistä maaliin meni (vaikka näytti menevän suoraan), hänet korjattiin maalintekijäksi ja Aalto pudotettiin pois. Ainoastaan tämä kohta tilastosta muutettiin ja jätettiin syöttäjät ennalleen. Olisi tietenkin pitänyt Palola pudottaa syöttöketjusta pois ja merkata syöttäjiksi Aalto ja Järvinen.

Näin asia varmasti korjataankin. Ihan niin kuin Axe tuossa jo totesi, niin asia on hoidossa.

axe86:
Onko kellään tallennetta tuosta klap-klap-klap -kuviosta, joka päättyi Palolan one-timeriin ja melkein maaliin? Ihan pelin loppupuolella, muistaakseni vähän ennen viimeistä maalia. Sellainen ihan tolkuttoman hieno "punakonekuvio", jota Turkulaisetkin jo joukolla taputtivat. Olisi ollut ehkä kauden hienoin maali, melkein virtsasin housuihini innostuksesta. Jostain kumman syystä ruudun koosteessa ei tuota tilannetta ole, vaikka alkupuolelta on monta vähäpätöisempääkin tilannetta.

Jos siis joltakin tuo tilanne löytyy, olisin erittäin iloinen jos pystyy vaikkapa Youtubeen uploadamaan ja linkittämään tänne. Oli niin hemmetin hieno kuvio ainakin livenä nähtynä. Kiitos jo etukäteen.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Tammikuu 24, 2015, 23:00:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 24, 2015, 22:54:44 ---#18 Josh Green 1-2 (#44 Jan-Mikael Järvinen, #34 Olli Palola) YV2, VM

Liigan seurannan mukaan Aalto ei sit saa edes syöttöä tuohon maaliin. Mielenkiintoista :D

--- Lainaus päättyy ---

Samaa piti tulla ihmettelemään, Aallon viivakudin ilmeisesti ohjasi 3 äijää sisään? Liigapörssin takia olen huolissani.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on Green liikapörssissä kapteenina ja se oli voittomaali, tämä kelpaa siis mulle hyvin. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta