Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

TPS-Tappara 24.1.2015 (La)

<< < (7/11) > >>

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 24, 2015, 21:50:05 ---TPS-Tappara pressitilaisuus

Onhan tää taas Elomolta aika huikee pressi. Meinaa vähä Tapolan Jussiltaki pokka pettää ???

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä pointti. Oon aina pitänyt Meek A. El Moloa vähän yksinkertaisena turkulaisena ja sinänsä myös epäilyttävänä jääkiekkopersoonana, mutta nyt kyllä pisteet nousi ihan uudelle tasolle. Todella järkevää puhetta pääosiltaan, arvostan.

#51:
Hemmetti sentään kun itseltä jäi peli väliin. Nättiä maalejahan me tehtiin, ei siinä mitään. Ei tällaiset 1-8 voitot jokapäiväisiä ole, joten näistä kannattaa nauttia, oli vastustaja kuinka paska tahansa. Mutta samalla joukkueen pitää pitää mielessä, että välttämättä tämänpäiväinen taso ei riitä ensi viikon vastustajia vastaan. Joka tapauksessa tärkeät kolme pistettä ja viikonlopusta suoriuduttiin enemmän kuin kunnialla.

peterra:
"Olli Palola, Pekka Jormakka ja Jan-Mikael Järvinen keräsivät kukin 1+2 (paitsi jos Palolan yksi syöttöpiste vaihtuu Teemu Aallolle), Jarkko Malisella oli 1+1 ja maalin makuun pääsivät myös Josh Green, Markus Kankaanperä, Jere Karjalainen ja Masi Marjamäki. Henrik Tömmernes oli kahden pinnan mies kahdella syöttöpisteellä."

Näin Tapparan sivujen otteluraportissa. Ihan vaan viisaammilta kysyisin, että ohjasko Green sit tuon Aallon maalin vai mistä mies maalin tähän peliin sai? Mun mielestä ei tehnyt maalia tänään...O_o

Edit: taitaa kirjoittaja vaan olla kämminyt, koska siitä oon ihan varma, että Green ei ohjannut tänään yhtään mitään maaliin ainakaan maalikoosteen perusteella.

Maalintekijät siis 1-1 Palola, 1-2 Aalto, 1-3 Jormakka, 1-4 Kankaanperä, 1-5 Järvinen, 1-6 Malinen, 1-7 Karjalainen, 1-8 Marjamäki.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 24, 2015, 22:25:17 ---Näin Tapparan sivujen otteluraportissa. Ihan vaan viisaammilta kysyisin, että ohjasko Green sit tuon Aallon maalin vai mistä mies maalin tähän peliin sai? Mun mielestä ei tehnyt maalia tänään...O_o

Edit: taitaa kirjoittaja vaan olla kämminyt, koska siitä oon ihan varma, että Green ei ohjannut tänään yhtään mitään maaliin ainakaan maalikoosteen perusteella.

Maalintekijät siis 1-1 Palola, 1-2 Aalto, 1-3 Jormakka, 1-4 Kankaanperä, 1-5 Järvinen, 1-6 Malinen, 1-7 Karjalainen, 1-8 Marjamäki.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä onkin kyse siitä mitä seisoo Liigan tilastoissa tällä hetkellä: http://liiga.fi/ottelut/2014-2015/runkosarja/34544/seuranta/  + pelin tilastot. Sinne syystä tai toisesta kesken pelin laitettiin Aallon tilalle maalintekijäksi Green. Ei Green näyttänyt ohjaavan, ja jos vaikka ohjasikin, niin kyllähän siihen Aallolle vähintään sitten se syöttöpinna kuuluu. Homma on joukkueenjohdon selvitettävänä ja saadaan maalin tilastot varmasti vielä oikein jälkikäteen.

Virveliä kainaloon:
Kyllä siinä nähdäkseni Greenin paidan helma heilahtaa, ja tosiaan taitaa muuttaa puntista/kyljestä suuntaa vähän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta