Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jatkoaika.com: Tapparan valmennuksessa muutoksia - Kivi korvaa Tapolan

<< < (10/31) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Joulukuu 11, 2014, 19:01:49 ---Tästähän sais kohta tv-sarjan aikaan, melkein ku Tyyne Puustisen murhamysteeristä alkanut show ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tämä saaga ei varmaan ihan 15 vuotta kestä, ainakaan tämän kauden osalta.

Mutta onhan tämä nyt vähintään merkillistä, että mediat julkaisevat huhuja ja varmoja tietoja isolla volyymilla jotka ammutaan hetken päästä alas. Mihinkähän faktaan tämä Kiven sopimuksen uutisointi on perustunut? Ettei vaan olisi täältä foorumilta poimittu huhu.....

grassinen:
No juu, pelleilyksi on mennyt koko touhu ja tää ei kyllä auta yhtään ketään, hämmentää vaan. Tosin oon aivan varma (vaikken niin varma että tyyliin taloo pantiksi löisin), että Tapola ei kauaa Tapparassa valmenna. Mutta se on aivan eri juttu kuka tilalle, en spekuloi eikä mulla kummempaa suosikkia, haluan vaan et peli saataisiin vielä raiteilleen eikä tästä kaudesta tulis kauheeta miinussaldoo..

Paarma:
Lehtinen ja Solmu vauhdissa part x? Lähde uutiselle oli varmaan Santtu? Äh, tuskin Santtu, tappara.info on luotettavampi. Sääli että pari(skunta) tekee hyvälle ja luotettavalle sivustolle tuollaista hallaa.

e. Ja vaikka ei heidän juttu olisikaan, niin silti.

Eki:
Nyt on satakunnan kansassa juttu jossa kivi itse kiistää ja kertoo olevansa venäjällä.. Että silleen..

Screamager:
Satakunnan Kansa on tavoittanut Kiven Pietarista hotellihuoneesta ja mies itse kiistää ketjun otsikon mukaisen tiedon. Aikoo lisäksi olla verotussyistä Venäjällä vähintään tammikuun puoleenväliin asti.

Täytyy kyllä sanoa, että Jatkoaika joutuu aika ikävään valoon, jos tämän kokoluokan uutista on lähdetty pukkaamaan ulos vajailla tiedoilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta