Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jos Tapola lähtee, kuka tilalle?

<< < (65/74) > >>

wild:

--- Lainaus käyttäjältä: Veteraani - Joulukuu 12, 2014, 13:06:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tmo - Joulukuu 12, 2014, 12:56:55 ---Oli kyllä katsomassa Tappara-TPS peliä. Siellä Haka2 kulman ovien edessä nähtynä. Ei siis mitään rakeisia zoomauksia aitioista.  Tai jos se olikin se Kari Kivi josta Pena puhuu.   :o

--- Lainaus päättyy ---

Sekä myös Pelsu-pelissä.

--- Lainaus päättyy ---
Aika erikoista jos näin on, että kukaan median edustaja häntä ei oo nähnyt. Tai ainakaan asiasta oo mitään kirjoittanut.

letkujeeZus:
Paisuu ja paisuu tämä juttu. Tämä on omaa mutua mikä tähän ketjuun kuuluu: tapola ulkona ennen joulua. 1.1.2015 kiven tai jonkun muun valmentajan nimi julkaistaan.

DirtyLarry:
Kyllä se Kivi sieltä tulee, mutta verosyistä vasta ens vuoden puolella. Paristakin paikasta kuulunut samansorttinen tarina

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: wild - Joulukuu 12, 2014, 13:28:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Veteraani - Joulukuu 12, 2014, 13:06:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tmo - Joulukuu 12, 2014, 12:56:55 ---Oli kyllä katsomassa Tappara-TPS peliä. Siellä Haka2 kulman ovien edessä nähtynä. Ei siis mitään rakeisia zoomauksia aitioista.  Tai jos se olikin se Kari Kivi josta Pena puhuu.   :o

--- Lainaus päättyy ---

Sekä myös Pelsu-pelissä.

--- Lainaus päättyy ---
Aika erikoista jos näin on, että kukaan median edustaja häntä ei oo nähnyt. Tai ainakaan asiasta oo mitään kirjoittanut.

--- Lainaus päättyy ---
Minä en nähnyt Kiveä tiistaina omin silmin, mutta eräs henkilö mulle sano että Kivi siellä Leinosen kanssa oli.
Ei Palo-Pena :) Voihan se olla että tämä henkilö mulle valehteli tai sitten näki väärin :)

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Ioni - Joulukuu 12, 2014, 11:33:36 ---Tapolaa ei olla ainakaan vielä irtisanottu = mahdollisen uuden päävalmentajan sopimusta ei voida julkaista virallisesti Tapparan toimesta.

Jatkoaika ei voi kertoa lähdettään = joku sisäpiirissä sais kenkää ja kukaan ei enää kertoisi Jatkoajalle mitään huhuja ikinä.

Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Jos kaikki nimet olis paperissa, edellinen toimija irtisanottu ja uuden pesti alkaisi tällä päivämäärällä, niin kyseessä ei olisi huhu vaan fakta.
--- Lainaus päättyy ---

Itse olen samoilla linjoilla. Muutenkin Jatkoaika olisi voinut poistaa uutisen ja ilmoittaa, että olivat saaneet väärää tietoa yms., mutta kuitenkin vielä seisovat statementtinsä takana.

Ja jos esim. sarjanousija Sport on kohta samassa pistekeskiarvossa kuin Tappara, niin ei tämä homma vaan voi jatkua Tapolan johdolla, vaikka Mikki kiistääkin potkuhuhut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta