Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jos Tapola lähtee, kuka tilalle?

<< < (53/74) > >>

Messi:
Minun käsittääkseni 6 päivää kuukaudessa saa viettää aikaa Suomessa. Kukapa sitä seurailee, kenen kanssa aikansa viettää. Korjatkaa jos olen väärässä.

Battleaxe73:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 11, 2014, 12:26:25 ---Minun käsittääkseni 6 päivää kuukaudessa saa viettää aikaa Suomessa. Kukapa sitä seurailee, kenen kanssa aikansa viettää. Korjatkaa jos olen väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Joo. Tuntuisi kummalliseslta jos verottaja estäisi miestä menemästä jäähallille poikien kanssa palaveeraamaan. Eri asia tietysti, jos siltä ajalta maksetaan palkkaa.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Battleaxe73 - Joulukuu 11, 2014, 12:49:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Joulukuu 11, 2014, 12:26:25 ---Minun käsittääkseni 6 päivää kuukaudessa saa viettää aikaa Suomessa. Kukapa sitä seurailee, kenen kanssa aikansa viettää. Korjatkaa jos olen väärässä.

--- Lainaus päättyy ---
Joo. Tuntuisi kummalliseslta jos verottaja estäisi miestä menemästä jäähallille poikien kannssa palaveeraamaan. Eri asia tietysti, jos siltä ajalta maksetaan palkkaa.

--- Lainaus päättyy ---
Eihän Verokarhu mitään estäisi, lähettäisi vaan jälkikäteen Verolapun, kuten Ruotsin verottaja teki Raipen kanssa. Suomessa verottaja voi näitä olosuhteita tulkita verotuksellisesti eri tavoin, jos katsoo, että asiasa olisi kierretty veroja. Verotuslaki 28 §.
"Jos jollekin olosuhteelle tai toimenpiteelle on annettu sellainen oikeudellinen muoto, joka ei vastaa asian varsinaista luonnetta tai tarkoitusta, on verotusta toimitettaessa meneteltävä niin kuin asiassa olisi käytetty oikeaa muotoa." Kukin täällä voi tuota sitten miettiä ja tulkita.

Sardion:

--- Lainaus käyttäjältä: Löki - Joulukuu 11, 2014, 12:06:05 ---Tämä ketju pitäisi poistaa koknaan, koska tällä ei paskankaan merkitystä eikä mitään totuuspohjaa, koska kukaan meistä ei tiedä asioiden todellista tilaa missä joukkueen sisällä mennään. Täällä kinataan Kiven kiveksistä ja Selinin selibaatista ja kukaan ei tiedä mistään mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö samalla perusteella voisi poistaa jokaisen ketjun täältä :) Spekulointi kuuluu jääkiekkoon.

toinen aalto:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojasjanne - Joulukuu 11, 2014, 12:07:25 ---Edelliseen sama! Mutta sen verran vielä Kivestä että kuulemma tänäänkin Mikin kanssa ollut toimistolla, eikä ole ensimmäinen kerta viime päivien sisään...
Tuskin Karri Kivi täysin turhaan hengailee Tapparan toimistolla  samalla kun sen hetkisen valmentajan potkut on vain ajankysymys? Ja tiedoks kitisijöille tämä ei ole Penalta tai Hervannan taksikuskeilta kuultua :D

--- Lainaus päättyy ---

Jokos siellä pelaajista joku seuraa Karria twitterissä ?  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta