Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jos Tapola lähtee, kuka tilalle?

<< < (45/74) > >>

TheWire:
KK on ilmeisesti tosiaan tulossa...

Virveliä kainaloon:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Joulukuu 10, 2014, 22:19:56 ---Jatkoaika.com pelästytti allekirjoittaneen pahemman kerran, olin liki varma että.....  ;D :o :P Varsinkin kun etusivulla lukee Aurinkokuningas pelastaa Tapparan
http://www.jatkoaika.com/Kolumni/aurinkokuningas-pelastaa-tapparan/163282

Onkohan toi kirjotus jotain vi**uilua Tapparaa kohtaan.

--- Lainaus päättyy ---

Jutun kirjoittaja vastasi seuraavaa:


--- Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon, post: 5643688, member: 108767 ---Sellaista selvitystä hakisin, että mihin tänään julkaistu Lauri Lehtisen kolumni Aurinkokuningas pelastaa Tapparan pyrkii? Onko tarkoitus kritisoida rajusti laukalle lähteneitä valmentajahuhuja, vai ihan vain hassutella Lion #79:n kustannuksella? Vai onko sarkasmitutka täällä päässä liian kovilla kierroksilla, ja kirjoittaja onkin kirjaimellisesti sitä mieltä mitä kirjoittaa?
--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: Toimitus, post: 5643972, member: 2712 ---Moro!

Noista kolmesta annetusta vaihtoehdosta tarkoituksena oli pääosin ensimmäinen, ei ainakaan missään tapauksessa viimeinen, enkä kirjoitusta tehnyt myöskään kenenkään yksityishenkilön mollaamiseksi. Siksi käytin tekstissä Juhani Tammisen nimen paikalla monesti juuri Aurinkokuningas-nimitystä, joka viittaa enemmän Tammisen Don Tami -show/studiominään kuin perheenisä ja yrittäjä Juhani Tammiseen.

Tappara on tällä hetkellä kuuma peruna Liigassa, joten minulle tamperelaisena kiekkotoimittajana siitä kirjoittaminen on ikään kuin velvollisuus. Samaan tapaan kuin Ilveksen voitoista, talousvaikeuksista tai huimasta nuorisokolmikosta tai Tapparan menestyksestä voittoputken aikana, kun nämä asiat olivat pinnalla.

Tapparan viime matseissa on ollut havaittavissa parantamista ja esimerkiksi kapteeni Peltolan todella ryhdikäs puolustuspuhe medialle eilen kertoo, ettei joukkue ehkä olekaan vielä luovuttanut päävalmentajansa ja nykytilanteensa suhteen. Negatiivisia merkkejä on ollut ihan riittämiin eritoten kaukalossa.

Näin ollen kun mietin mitä kirjoittaisin, en halunnut lähteä iskemään Tapolan/Tapparan haavaan enää yhtään suolakuorrutteista miekkaa. Olen kirjoittanut kriittisesti itsekin paljon tällä kaudella Tapparan tilanteesta ja kritisoivaa tekstiä on juuri nyt riittämiin Tapparasta tarjolla pitkin medioita.

Lähdin tekemään tekstistä ironista kaikelle aiemmalle kirjoittelulle ja otin mukaan hieman huumoria. Ainakin minun lapsenmieliseen huumorintajuuni Tammisen legendaariset lausahdukset napsuvat yhä komeasti. Analyyttiselle pelitapakirjoitukselle tai toisen työpaikan kyseenalaistamiselle en nähnyt tällä kertaa tarvetta.

Palautteesta kiittäen,

Lauri Lehtinen
Twitter: @lehtinen20
--- Lainaus päättyy ---

Virveliä kainaloon:

--- Lainaus käyttäjältä: TheWire - Joulukuu 10, 2014, 22:43:31 ---KK on ilmeisesti tosiaan tulossa...

--- Lainaus päättyy ---

Kimmo Kapanen? Vai Kai Kantola siirtorajalla? Vai Kari-Pekka Kyrö, ammattivalmentaja kuitenkin? Vai kenties Kai Katalamäki?

Vilttitossu:

--- Lainaus käyttäjältä: TheWire - Joulukuu 10, 2014, 22:43:31 ---KK on ilmeisesti tosiaan tulossa...

--- Lainaus päättyy ---

Kunhan ei Kalle Kaskinen  ::)

Kalumummo:

--- Lainaus käyttäjältä: TheWire - Joulukuu 10, 2014, 22:43:31 ---KK on ilmeisesti tosiaan tulossa...

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo mikki kyllä mulle soitellut. Ei taida tällä jutulla olla mitään perää

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta