Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jos Tapola lähtee, kuka tilalle?

<< < (42/74) > >>

Viisastelija:
Pakko sanoa tämänpäiväisen perusteella, että peli on pääosin kuraa, mutta pelaajat kyllä yrittivät. Ei ole Tapolan vika, että pelaaja ei tee esim. rankkarista maalia. Sen sijaan Tapola voisi nyt ensi peliin (mikäli puikoissa on) tulla vaikka alasti koppiin mustamakkarakädessä kyselemään puolukkahilloa samalla kun MOjanen soittaisi sahaa. Pelaajilla on se tahto, mutta rentous ja särmikkyys puuttuvat.

67:
"Isoillekirveksille". Kysyit tuolla otteluseurannassa, mutta se ehittiin lukita. Mitä itse luulet, jos mielestäsi valmentajan vaihdos ei voisi tilanteessa auttaa? Vaikka moni näki tuossa pelissä paljon hyvää. Niin kyllä siinä näkyi myös pelaajien "apinat selissään". Kyllä mä näkisin, että tuossa tilanteessa hyvä, siis tarkoitan hyvä auktoriteettinen koutsi. Jolla olisi vielä taskussaan vinkkejä pelitapaan ja psykologisesti taito saada nuo "apinat" pois. Auttaisi se tuohon maaliin tekoonkin, kun ei enää puristettaisi mailoja. Rentous ennekaikkea, ei mikään päätön karvaus ja yrittäminen puristamalla mailaa rystyset valkoisena.

makelvel:
No eikös se palopena sanonut Suikkasesta ihan samaa. Nauran näille jutuille niin kauan kuin nimi on papereissa!

Haamuhanska:

--- Lainaus käyttäjältä: makelvel - Joulukuu 09, 2014, 21:25:26 ---No eikös se palopena sanonut SSuikkasesta ihan samaa. Nauran näille jutuille niin kauan kuin nimi on papereissa!

--- Lainaus päättyy ---
No PaloPenan juttuja nyt ei kannata kauheen tosissaan ottaa..

matkanjohtaja:
Eipä Tepsin menestys parantunut Suikkasen potkujen jälkeen, melkeinpä päinvastoin, ettei
vika olisi ennemminkin siellä seuran johtoportaassa kuin Suikkasessa? Itse ole Suikkasen pestaamisen kannalla.
Kuinkas on se Tapparan johtoportaan laita?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta