Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 09.12.06

<< < (7/9) > >>

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: Konna - Joulukuu 09, 2006, 21:02:12 ---ennen kaikkea hallissa oli tunnelmaa,

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti tunnelmanluojat oli toisessa päädyssä kuin C3:ssa. Kovin oli hiljasta kun häviöllä oltiin.  >:( Mutta enempää mä en jaksa tästä asiasta itkee taas.

Tsemppari:
Tunnelma oli jopa erittäin hyvä parhaimmillaan eilen fanikatsomossa. Pelin aikana tuli mieleen että vieläköhän joku huomennakin haukkuu fanikatsomoa. No eipä tarvinnut kauaa odotella. Niin suomalaista niin suomalaista, aina jaksetaan valittaa, tyhjästäkin!

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: Tsemppari - Joulukuu 10, 2006, 12:25:29 ---Tunnelma oli jopa erittäin hyvä parhaimmillaan eilen fanikatsomossa. Pelin aikana tuli mieleen että vieläköhän joku huomennakin haukkuu fanikatsomoa. No eipä tarvinnut kauaa odotella. Niin suomalaista niin suomalaista, aina jaksetaan valittaa, tyhjästäkin!

--- Lainaus päättyy ---

No muuten ehkä, mutta väitätkö todellakin, että kannustus oli kovaa varsinkin tilanteessa 0-2???

Tsemppari:
Ei kannustus koskaan liian kovaa ainakaan minun korvilleni ole. ;)

Nimimerkillä ei koskaan mitään kuulosuojaimia Maidenin jne. keikallakaan.

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mac - Joulukuu 10, 2006, 12:11:30 ---

Valitettavasti tunnelmanluojat oli toisessa päädyssä kuin C3:ssa. Kovin oli hiljasta kun häviöllä oltiin.  >:( Mutta enempää mä en jaksa tästä asiasta itkee taas.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tunnelmaa on siinä kun hakataan rumpuja täysillä.. Ja kyllä se d-päätykin hiljeni tasoituksen jälkeen.. Kuinkas paljon muuten itse huusit eilen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta