Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Kärpät 09.12.06

<< < (4/9) > >>

Eepi:
Juu, huutava vääryys että Henry jätettiin pojoitta. Mitkä kädet! ;)

Lupaan, en enää koskaan ole pessimisti Tapparan suhteen.

Annilieh:
Emppu, loistopäätös!  ;D

Ihan hyvä peli kyllä, jäähyjä olisi vaan saanut olla vähemmän. Ekassa erässä tuli kyllä Tapparalle (ainakin mun käsityksellä) ihan uskomattomia jäähyjä, eikä Kärpille vihelletty oikeastaan mistään.

Konna:
On tää niin mahtavaa! pelit senkun paranee,mitä enemmän kevättä kohti mennään,hyvä asia. Mahtava viikko ollu,9 pistettä ja pisteenä iin päälle voitto sarjakärki kärpistä, porukka oli löytäny tiensä halliin(7019),ennen kaikkea hallissa oli tunnelmaa,Pojat otti makean voiton kärpistä :) Loistava Lauantain Kiekko-ilta!

PS...

Oli  näköjää itse Joulupukki löytäny tiensä halliin ::)

jallu_tane:
3 peliä 9 pongoo, tätä haettii.
Hianoo Tappara! 8)

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: Konna - Joulukuu 09, 2006, 21:02:12 ---Oli  näköjää itse Joulupukki löytäny tiensä halliin ::)

--- Lainaus päättyy ---

Saatiin siis namia pukilta ja Tapparalta. Hieno, hyvä peli vaikkakin Rantala nakkasi jälleen kerran yhden pohjanoteereuksen. Aika tasapuolisesti tuli paskajäähyjä molemmille, imho Kärpille vähemmän kuraa.

Kontiola vei kyllä taas kaffelle Kärppiä 10-0 useammankin kerran ja muutenkin oli kovalla pelipäällä. Pääsi antamaan yhden hyvä pomminkin, jep jep.

Montrealin mailamainos oli loistava, jälleen kerran tänään niitä keppejä meni rikkipoikkisärki aikasta monta.  :o

Onse vaan Jannekin nopea vielä, täytyy todeta tässä vaiheessa uudemman kerran ja kädet pelaa todella hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta