Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-JYP 28.10.2014 (Ti)

<< < (9/10) > >>

Naapuri:
Kannattaisikohan teidän mennä käännyttämään Kansainvälisen Jääkiekkoliiton päättäjien päätä. Tämä sääntö on ollut koko kauden voimassa ja aiemmin kansainvälisissä peleissä ja ketään se ei ole haitannut ennen kuin sattui omalle kohdalle. Johtuuko sitten sääntöjen tuntemattomuudesta, vai siitä että "vedetään kotiin päin" :) Minä olen tämän säännön tiennyt ja hyväksynyt. Ei  sääntöjä voi mennä muuttelemaan sen mukaan, että siitä kerran on mille "haittaa".

peterra:
Naapuri eiköhän jokaisen joukkueen fanit reagoi tähän päättömään sääntöön aivan identtisesti kuin me tapparalaiset. Turha tulla tänne pahoittamaan mieltä siitä, että me ollaan pahoitettu mielemme. Totta kai vedetään kotiin päin ja härskisti, se lienee fanitukset syvin olemus. Päivänselvä asia on myös se, että tämä nyt oli ensimmäinen kerta tällä kaudella liigassa kuin typerä sääntö jouti konkreettisesti käyttöön ja se hetki on täysin absurdi; tilanne oli sekava ja tapahtui pelissä sekunnin sadasosissa. Palola tuskin itse edes ehti rekisteröidä, että hänellä ei ollut kypärää, kun vaistomaisesti löi vieressään olleen irtokiekon häkkiin. Lyön vetoa, että 99% jääkiekkolijoista tekisi samassa tilanteessa saman. Tässä nimenomaan kannattaa kritisoida sääntöä, koska se on täysin jääkiekon hengen vastainen. Huolimatta siitä kelle sattuu niin eiköhän missä tahansa olisi parta pärissyt, jos omalta joukkueelta olisi viety maali noin.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 29, 2014, 14:26:54 ---Kannattaisikohan teidän mennä käännyttämään Kansainvälisen Jääkiekkoliiton päättäjien päätä. Tämä sääntö on ollut koko kauden voimassa ja aiemmin kansainvälisissä peleissä ja ketään se ei ole haitannut ennen kuin sattui omalle kohdalle. Johtuuko sitten sääntöjen tuntemattomuudesta, vai siitä että "vedetään kotiin päin" :) Minä olen tämän säännön tiennyt ja hyväksynyt. Ei  sääntöjä voi mennä muuttelemaan sen mukaan, että siitä kerran on mille "haittaa".

--- Lainaus päättyy ---

No sääntö varmaan ihan ok ja niiden mukaan mennään. Tuossa tilanteessa vain reagointi tapahtui salamannopeasti selkärangasta, ja jos tuossa olisi ollut vähänkään enemmän aikaa reagoida niin olisi taatusti jättänyt kiekon pelattavaksi. Tuossa ympärillähän päivysti pari muutakin kirvespaitaa jotka olisivat voineet kiekon lakaista verkkoon.

Messi:
Ohan tuo nyt päivän selvää, miten me ragoidaan, kun omalle kohdalle sattuu. Tänne on ihan turha tulla hurskastelemaan naapurileiristä. Sama se olisi siellä ollut.

Oli viikonloppuna tosi lähellä, että olisin kirjatunut Ilves foorumille. Harmitti niin hirveästi erään pelaajan puolesta, joka ei edes pelaa Ilveksessä. Siellä selvitettiin muka niin ymmärtäväisinä pelaajan aikaisempia ongelmia. Historiaa.  Hyi saatana. Olisin vain käynyt sanomassa, että antakaapa vanhojen olla!

Vähän oli tuossa offtopiciakin, mutta ei haitanne.

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 29, 2014, 14:26:54 ---Kannattaisikohan teidän mennä käännyttämään Kansainvälisen Jääkiekkoliiton päättäjien päätä. Tämä sääntö on ollut koko kauden voimassa ja aiemmin kansainvälisissä peleissä ja ketään se ei ole haitannut ennen kuin sattui omalle kohdalle. Johtuuko sitten sääntöjen tuntemattomuudesta, vai siitä että "vedetään kotiin päin" :) Minä olen tämän säännön tiennyt ja hyväksynyt. Ei  sääntöjä voi mennä muuttelemaan sen mukaan, että siitä kerran on mille "haittaa".

--- Lainaus päättyy ---

Ei tässä tarvi ketään mennä käännyttämään, tai noh korkeintaan Liigan päättäjät, jotka ovat ottaneet ko. säännön käyttöön tälle kaudelle (ei ilmeisesti ole mikään pakollinen sääntöuudistus, minulla ei ole dataa). Se on ihan fine, että vaikka jossain keskialueella kypärä lähtee päästä tai puolustustilanteessa jne., niin vaihdetaan korvaava pelaaja tilalle. Ja muutenkin sääntö on ihan ok, mutta sen paskuus tulee esille juurikin tällaisissa tilanteissa. Ei se vain voi mennä niin, että tyhjän maalin sijasta suunnataan vaihtoon, tai muuten joutuu boksiin, josta case-Palola on loistava esimerkki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta