Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-JYP 28.10.2014 (Ti)

<< < (3/10) > >>

Messi:
Kyllä pitää olla tyhmä, kerta kaikkiaan. No ei se meitä haittaa.

8onsekova16:
+++ Metsola, molemmat maalit täysin mahdottomia torjua ja voidaan pistää Malisen syyksi ja mikäli Tappara olisi tehnyt vähemmän maaleja kuin Jyp niin Tappara olisi hävinnyt.

++ EJ, pari todella hienoa kurvausta. Katoin eka että lähtee oikealle, mutta yllätti ja lähtikin vasemmalle.

+ Kuusela, tosi hyvä peli, melkein osukin kiekkoon välillä.

--- Meidän ykkös-sentteri Malinen, kiekon kanssa aivan mätä eikä mitään hyötyä hyökkäyspäässä, tänäänkin molemmat Jypin maalit Malisen syy. Lekiin.

-- Kaksonen, äkkiä Kallela tilalle, Kaksonen ei osaa mitään, Lekiin.

- Karjalainen, täydentää Leki-ketjun huonoudellaan, lähes naurettava pelaaja, toivottavasti Tabacek korvaa seuraavaan peliin tämän turhuuden.

Ps. Tapolalle kenkää, Tapparalle vasta 8. voitto putkeen, joku on joskus voittanut vieläkin useamman joten Tapolalle kenkää.

Messi:
Jumalauta minä jo säikähdin, että Bonsenkova on seonnut, mutta onneksi olin väärässä. :D

Sasha-18:
Olipas viihdyttävä ja vauhdikas kamppailu tiistai-illan otteluksi. Hatuksi vielä 4-2 johtomaali vaihtui alivoimaan ja tiukka loppuvääntö.

Onneksi Tuppurainen sai ohi lopussa avopaikasta ja Virtanen tosiaan nukkui onnensa ohi.

Tärkein eli 3 pistettä kotiin.

GoTapparaGo:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Lokakuu 28, 2014, 21:24:26 ---Ihan dorka uudistus mun mielestä. Ymmärrän pointin, mutta en sitä, ettei ole mitään tulkinnanvaraa. Kyllähän tuossa ryöstettiin ihan selvästi maali.
Miettikääpä tilanne vaikka game seven, finaalit, jatkoaika. Palola niittaisi meille mestaruuden. Mutta.. wait a second. Ei sittenkään, Palola 2min. Väärä varuste. Kärpät yv:lle ja Kukkonen ampuu mestaruuden jälleen Kärpille!!

--- Lainaus päättyy ---
Sääntö on outo, mutta sääntöjen mukaan mennään. Ei kai siinä ruveta tulkitsemaan, jos tulee tällainen maali. Se on sitten eri asia, jos pelaaja ohjaa vahingossa maalin vastaavassa tilanteessa. Siinä voisikin olla mielenkiintoinen tilanne. Joka tapauksessa erittäin hyvä opetus, mitä voi sattua. Eli pistää sen remmin kunnolla kii, ei se ny mikään Jutila ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta