Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (156/161) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Number7 - Tammikuu 02, 2015, 22:21:54 ---Vieläkö se Tapola nostaa meidät mestaruuteen ?? Miksei jatkopahvia ole jo tehty ? Järkyttävää pupeltamista, kun mestarille ei tehdä jatkoa...  :'(  :'(

--- Lainaus päättyy ---
Älähuoli, sopimus on 2016+1 joten vuoden päästä keväällä sitte jatkopahvi.

Virveliä kainaloon:
Jaaha, suonenveto loppui. Loppuun vielä naurettavaa itkua täysin asiallisesti toimineeseen JYP-vaihtoaitioon. Helvetin Tapola on niin pehmeä maalinedustalla, pääsee JYPin hiirulaiset tekemään mitä lystää. Onko tietoo, koska Kivi tulossa?

E: Ei vaan, kyllä Tapola oli hyvällä jalalla tänään.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Joulukuu 13, 2014, 19:47:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: weedee - Joulukuu 13, 2014, 19:46:28 ---Kiitos tästä kaudesta ja heippa!  :)

--- Lainaus päättyy ---

Huh, vaihdatko siis lopultakin naapurileiriin faniksi. Hyvä niin. :)

--- Lainaus päättyy ---

Tämä oli nimimerkki Weedeen kirjoitus 13.12. Hän luovutti kauden tuossa kirjoituksessa. Isot kirvekset kysyi, että meneekö Weedee Ilves-kannattajaksi?
Ei vastannut, ilmeisesti vain luovutti. Minun seuraava kirjoitus oli, että minä menen perässä, en vain tiennyt minne tai luulin, että tosiaankin Ilveksen kannattajaksi. Olin tuolloin ihan varma, että Tapolan tilalle on palkattu tai palkataan uusi valkku.

Nyt minun varmaan täytyisi alkaa kannattamaan Ilvestä. Mitenkähän se onnistuu?
Olen päättänyt kuitenkin jättää tuon tekemättä. Mutta määrään itselleni penalttia.
Nyt ei enää valmentajaa vaihdeta, pitää mennä näillä. En valmentajasta muuta kuitenkaan mielipidettäni, se on ihan varmaa. Toivon kuitenkin Tapolalle mestaruutta ja jos hän sen voittaa, iloitsen ihan varmasti. Käyn katsomassa pelejä entiseen malliin. Mutta täällä hiljenen joksikin aikaa...päiväksi tai pariksi..viikoksi tai pariksi tai jotain sinne päin, ehkä runkosarjan ajaksi. But I`ll be back.

Jopi:

--- Lainaus käyttäjältä: Jopi - Marraskuu 21, 2014, 20:37:00 ---Niin minä olen mieleni pahoittanut kun olen Tapparan viime aikojen peliä katsonut.
Vaikka kuinka olen uskonut, toivonut ja halunnut, että Tapola onnistuisi mutta kyllä nyt alkaa olla lähellä tämän ketjun otsikon puolesta liputtaminen. Tämä arpa nyt vaan ei voittanut.
Nyt taitaa olla kalsarikännin paikka...

--- Lainaus päättyy ---

Nyt runkosarjan päätyttyä täytyy sanoa, että on se hyvä ettei Leinonen minun ja monen muun toivomusta toteuttanut.
Johtuiko vaihtamattomuus sitten Leinosen ja muiden luotosta Tapolaan vai siitä, ettei 'parempaa' ollut saatavilla, niin tiedä sitten siitä. Yhtä kaikki olen nykytilaan tässä asiassa varsin tyytyväinen, Tapola ja muu valmennusryhmä on ollut ihan hyviä.

Ja tyytyväisyydelle on katettakin: Joulun jälkeen pelattiin 29 peliä ottelutuloksin 18-3-4-4 ja niistä 64 pistettä. Samalla sijoitus nousi kympin hujakoilta toiseksi.

En usko, että mistään olisi sellaista sateentekijää löytynyt uuden valmentajan muodossa joka vastaavaan saldoon olisi pystynyt.

Näkyy myös, että koko joukkueen ilme valmentajia myöten hohkaa tällä hetkellä ihan erilaisia tunnelmia kuin marras-joulukuun aikana. Tämä kaikki antaa aika hyvät odotusarvot playoffeihin ja toivotaan tekemisen jatkuvan saman suuntaisena.

peterra:
Joo kyllä Tapola ihan hyvin tähän asti on selvinnyt. Tuo voi myös olla playoffeihin aika hienoa kokemusta, jota ammentaa, mitä tässä  syksyllä tapahtui. Olihan siinä varmaan kasvutarinaa Tapolallakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta